איך להתאים תכשיטים לבגדים ולצורת הפנים

ziv-or-jewelry   ||   23 בנובמבר 2021

אם אתן מתארגנות ליציאה או לאירוע ואתן כבר בשלב שמצאתן מה ללבוש ואיך להתאפר, כעת רק נשאר לכן לענוד את התכשיטים ולהשלים את הלוק. מה שכן, תסכימו אתנו, שלא כל תכשיט יחמיא לבגדים ועל כן יש לבחור בצורה מושלמת את השרשראות כך שיתאימו לבגדים ואת העגילים כך שיתאימו לצורת הפנים שלכן. איך עושים זאת בהצלחה? עם הטיפים שלנו המופיעים בהמשך.

לבחור תכשיט בהתאם לקו הצוואר של הבגד

חולצות מכופתרות – נניח שבחרתן ללבוש חולצת ג’ינס מכופתרת עם צווארון מתקפל, אז עליכן לענוד תכשיטים שצמודים לצוואר או שנכנסים תחת הצווארון. במידה ולחולצה שבחרתן אין עיטור מיוחד אז תוכלו להצמיד לה גם סיכה יפה שתהיה באזור החזה. חולצות עם צווארון מעוגל – צווארון כזה משאיר שטח גדול וחשוף באזור הצוואר שלכן. על כן, מומלץ להתאים לחולצות כאלה, שרשראות גדולות ומרשימות עם גוונים שיתאימו לגוונים של הבגדים שבחרתן. במידה ובחרתן שרשראות משובצות אבנים, אלו צריכות להיות מעגולות והכי חשוב – חלקות. סטרפלס – אם החלטתן ללבוש שמלת או חולצת סטרפלס (כלומר ללא כתפיות או שרוולים), אז ההמלצה היא להימנע משרשראות גדולות ומגושמות ובמקומן לענוד שרשראות צמודות ודקות. צווארון גולף – אם אתן מחליטות ללבוש סוודר עם צווארון גולף, אז כדאי לענוד שרשרת ארוכה עם תליון גדול או שרשרת שתהיה עשויה מחרוזים. צווארון V – אם אתן לובשות חולצה או סוודר שהינן עם צווארון מסוג V, אז גם השרשרת שתענדו, צריכה להיות באותה צורת V. ישנן לא מעט שרשראות שהתליון שלהם מדמה צורת V והינו בצורת משולש הפוך.

בחירת עגילים לפי צורת הפנים

פנים מלבניות – עליכן לענוד עגילים שיצרו אשליה של נפח. הרעיון הוא להשתמש בכל סוג של עגיל החל מעגיל אליפטי, חישוק ועד נברשת. כל עגיל כזה יכול להתאים, העיקר שלא יהיו לו קצוות חדים מדי. פנים משולשות ארוכות – כאן עליכן לדאוג לענוד עגילי יהלום מרובעים, אליפטיים או משולשים. מדוע? כי אלו סוגי עגילים שידגישו את עצמות הלחיים שלכן. פנים משולשות קצרות – ההמלצה היא לענוד עגילים שיהיו בעלי קווי מתאר עגולים. הדבר יוצר איזון מושלם המתבטא באיזון ויזואלי בין החלק העליון לתחתון של הפנים. פנים אלפטיות – ניתן לענוד את כל סוגי העגילים, שכן כל סוג וצורה יחמיאו לפנים כאלה.

שורה תחתונה

נסו לעשות שימוש בטיפים שהוזכרו לעיל וכך תוכלו לדעת איך להתאים כמו שצריך את התכשיטים לבגדים ולצורת הפנים שלכן. בהתחלה התהליך יהיה קצת מסובך ואולי קצת מעצבן, אבל עם הזמן אתן כבר תדעו אילו תכשיטים הכי מתאימים ומחמיאים לכן. מעבר לכך, עם הזמן וככל שתרכשו תכשיטים, תהיה לכם קופסת תכשיטים מרשימה, ממנה תוכלו לשלוף בקלות את השרשראות והעגילים המושלמים ללוק שלכן.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים