בחירת צמידי טניס זהב לבן, צהוב או אדום

ziv-or-jewelry   ||   1 בדצמבר 2021

צמיד טניס זהב לבן  המשובץ יהלומים הוא מהתכשיטים המרשימים ביותר והיקרים ביותר והוא סמל לעושר וליוקרה. תפקידם של צמידי טניס זהב לבן הוא להשלים את המראה האלגנטי של האישה המודעת לעצמה. אישה שכזו, תשלב בין העגילים או התליון שהיא עונדת עליה לבין צמידי טניס זהב שיפאר את זרועה. צמידי טניס זהב לבן של “זיו אור”, משלבים זהב לבן וזהב צהוב עם יהלומים בכל גודל רצוי, המסייעים למי שעונדת אותם לשדר את התחושה שהיא האישה האלגנטית ביותר בסביבה.

צמידי טניס מבית “זיו אור” מיועדים לאישה שמכירה בערכה. בזמן עיצוב הצמידים, ניתנת תשומת לב מדוקדקת לפרטים הקטנים ולגימור, שהופכים את צמיד טניס זהב לבן לפריט שמפאר את ידיה של העונדת אותו. ניתן למצוא ב”זיו אור” צמידים מסוגים שונים: הראשון והפופולארי ביותר הם צמידי טניס זהב . למרות שמם המטעה, מדובר בצמידים יוקרתיים ביותר, העשויים מרצועת מתכת דקה, העשויה זהב צהוב או זהב לבן, ובה משובצים יהלומים לכל אורכה. מרביתם של צמידי הטניס זהב לבן כוללים 30 עד 60 יהלומים ומספר היהלומים יכול אף להגיע למאה יהלומים. כדי להבטיח את יופיו של המוצר, משובצים צמידי טניס זהב לבן של “זיו אור” יהלומים שמטרתם להבליט ולחטב את ידה של האישה.

צמיד טניס זהב לבן נחשב לאחת המתנות הרומנטיות ביותר והמחמיאות ביותר. שילוב של זהב עם יהלום בצמיד, יבטיח מתנה אותה אהובתכם תמשיך לענוד לאורך כל חייה.

טיפים לקניית צמיד

צמידי יהלומים הם מהתכשיטים היקרים ביותר הקיימים בשוק. בדקו היטב את תקציבכם לפני הקנייה ובחנו את האופציות העומדות בתקציב. אם אתם מעוניינים להשיג צמיד יהלומים יוקרתי אולם לחסוך משמעותית במחיר, תוכלו להתפשר על יהלומים באיכות ובדרגת ניקיון נמוכה יותר או לחילופין לרכוש צמידי טניס זרקונים. בצמידי יהלומים, ישנו מספר רב של יהלומים בצמיד והתכשיט עדיין יראה יוקרתי ומיוחד גם כאשר היהלומים הם בדרגה נמוכה יותר. אנו בזיו ממליצים שלא להתפשר על איכות. צמידי טניס זהב לבן הם צמידי היהלומים הפופולאריים ביותר ומרבית הנשים יעדיפו אותם על פני צמידי יהלומים אחרים. בצמידי יהלומים, השילוב המתאים והנפוץ ביותר הוא של זהב לבן עם יהלומים. צמידי יהלומים מזהב צהוב פופולאריים פחות מאשר צמיד טניס זהב לבן מאחר שהם נתפסים כצעקניים. לעומת טבעות יהלומים שנשים אוהבות לשנות עם השנים, צמיד יהלומים הוא מתנה של פעם בחיים ופחות נהוג לבצע בו שינויים לאחר הקניה. לא לשכוח ביציאה מהחנות, הערכת שווי היהלומים עבור הביטוח ותעודת אחריות על התכשיט.

כמו כן נזכיר שוב כי ישנה האפשרות לרכוש צמידי טניס זרקונים אשר מעניקים מראה דומה כמו צמידי טניס זהב לבן המשובצים יהלומים אך במחירים נמוכים משמעותית.

חשוב לציין כי צמיד הטניס מבית זיו אור משובצים אך ורק ביהלומים ואין אנו משתמשים בזרקונים באתר ניתן להתרשם

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים