הפקה ועיצוב של הזמנות לחתונה

ziv-or-jewelry   ||   10 בדצמבר 2021

כאשר מגיעה אל תיבת הדואר מעטפה ממותגת ומיוחדת שמחביאה בתוכה הזמנה לחתונה – נוצרת התרגשות רבה סביב האירוע הקרוב. גם מי שמעורב בהכנות או שיש לו קרבה לחתן והכלה – ישמח לקבל את ההזמנה, שכן יש בה אמירה מסוימת הקשורה להתקרבות מועד החתונה והפנמה שהנה – זה ממש עומד לקרות בקרוב. אז קניתם כבר טבעת אירוסין ועכשיו זה רשמי החתונה כבר ממש מעבר לפינה וההכנות כבר החלו: בחירת אולם, שמלת כלה, תקליטן לחתונה וכו’.

אם עד עכשיו ההכנות התנהלו על מי מנוחות והיה עוד זמן רב עד שאפשר היה לחשוב שהחתונה ממש קרבה וממתינה מעבר לפינה – הרי שהגעת ההזמנה בדואר מסמלת את ההתחלה של הגעת המועד וזה הזמן האמיתי להתחיל להתרגש – אבל ממש! בעבר היה להזמנות לחתונה שימוש אחד בלבד – העברת המידע החיוני בנוגע לאירוע – התאריך והשעה, מיקום מדויק, הנחיות הגעה נוחות, היכן ממוקמת החנייה הקרובה והנוחה וכמובן מספרי טלפון לאישור הגעה או למקרה שבו יש צורך ליצור קשר מכל סיבה שהיא.

כיום המצב שונה מאד. יש התייחסות מעמיקה מאד לנושא של עיצוב הזמנות לחתונה ולמראה שלה. הזוגות שמתחתנים רוצים להעביר אמירה או מסר אישיים ומחפשים רעיונות מקוריים להפקת הזמנות מיוחדות וייחודיות – כאלה שאף אחד עדיין לא חשב עליהן. בנוסף, הם רוצים שההזמנה תהיה ותיראה כמו הזמנה שמתאימה אך ורק להם.

בחירה נכונה של ההזמנות לחתונה

כיום ישנן כמה אפשרויות לבחירה נכונה של ההזמנות לחתונה. אפשר לבחור את הגודל של ההזמנה, את כיוון הכיתוב (לאורך או לרוחב), את כל המלל או התמונות ואיורים שיופיעו על גביה וכמובן את התבנית של המידע החשוב. זוגות רבים כיום בוחרים להוסיף תמונות אישיות שלהם או לכתוב את הנתונים בצורה הומוריסטית (כמו כתיבת חמשיר עם חרוזים, למשל) ויש כאלה שהופכים את ההזמנה להצהרת אהבה אמיתית כלפי חוץ ומפגינים בה מחויבות כלפי האורחים אודות אירוע מיוחד, מרגש וכזה שהמוזמנים ישמחו ויהיו גאים לקחת בו חלק.

אפשר לבחור האם להתאים גם את המעטפות של ההזמנה ולהפיק אותן באותו סגנון עיצובי או להחליט לחסוך ולבחור במעטפות רגילות – שכן ברוב המקרים אנשים לא נוהגים לשמור את המעטפה אלא את ההזמנה עצמה. כאשר מקדישים זמן ומחשבה בעיצוב ההזמנה עצמה היא כבר הופכת למזכרת אמיתית עבור מי שמקבל אותה לידיו ואם מדובר באדם שיש לו קרבה פיזית או רגשית לחתן או הכלה – הוא לא ייוותר על ההזמנה ואפילו ישמור עליה בהישג יד כך שיוכל מפעם לפעם להסתכל עליה ולהיזכר בחתונה של חבריו הטובים.

אין חוקיות אמיתית הקשורה לעיצוב, הפקה והדפסה של הזמנות לחתונה. כל זוג יבחר את ההזמנה על פי שלל שיקולים (רצון בייחודיות, תקציב מסוים ועוד) ולכן ריבוי האפשרויות עשוי להיות נוח ונכון, שכן מתאפשרת בחירה מתוך שלל רעיונות. מה שהכי חשוב זה שהאורחים והמוזמנים יידעו מתי ולאן להגיע, שכן הנוכחות שלהם באירוע עצמו היא הדבר החשוב ביותר.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים