השפעת צמיחת האינטרנט על רכישת טבעות אירוסין

ziv-or-jewelry   ||   30 בנובמבר 2021

רשת האינטרנט הביאה איתה דברים חדשים שאף אחד מאיתנו לא היה רגיל אליו לפני כן. הנושא של קניות דרך האינטרנט הוא אחד מהם והוא נושא שהולך ומתפתח עם הזמן וכל הזמן יש בו חידושים מעניינים. כיום אפשר לעשות כל דבר דרך האינטרנט – החל מהזמנת מוצרים או שירותים, קביעת תור לרופא ועד בירור פרטים או מידע חשוב. כמו שניתן להזמין ולקבל במשלוח מוצרים או פריטים רבים – כך ניתן גם להזמין ולקבל טבעות אירוסים בצורה מקוונת.

כל מה שצריך על מנת להזמין טבעת אירוסין דרך האינטרנט בצורה מקוונת זה לבחור את הדגם או את הטבעת המסוימת מהקטלוג שמציע הספק באתר האינטרנט שלו, לרשום לו את מידת הטבעת הדרושה על פי קוטר האמצע או על פי נוסחת חישוב שתופיע באתר ותאפשר לבצע לבד בבית בקלות, להזין בשדות המאובטחים באתר את פרטי אמצעי התשלום ולהמתין להגעת המשלוח. ישנם מקרים שבהם ניתן להגיע אל הספק לאסוף באופן עצמאי את הטבעת.

איך השפיע האינטרנט על רכישת טבעות אירוסין בצורה מקוונת?

עד לפני כמה שנים לא היה עולה על הדעת לרכוש טבעת אירוסין, צמיד יהלומים או כל תכשיט אחר דרך האינטרנט בצורה מקוונת. היה חשש מהזנת פרטים של אמצעי תשלום והיה חשש במשלוח של פריט בעל ערך כה רב. כיום, כשניתן להזמין ולהשיג כל פריט, זול כיקר או בעל ערך נמוך כגבוה – ניתן להזמין גם תכשיטים בצורה מקוונת ולקבל אותם אם באמצעות איסוף עצמי, אם באמצעות שליח מיוחד ואם באמצעות משלוח בדואר. צמיחתה של רשת האינטרנט מאפשרת הזמנה של כל פריט וקבלתו מהר מאד.

למרות הצמיחה בהזמנות מקוונות של מגוון פריטים, מוצרים ושירותים ישנם אנשים שלעולם לא יחליפו את חווית הקנייה בחנות, של מישוש הפריט ושל בחירה דרך העיניים שלהם. יחד עם זאת אי אפשר להתווכח עם הנוחות של ביצוע הזמנה ותשלום מהבית, בכל שעה שהיא ודרך המחשבה האישי שבבית.

המאמר נכתב באדיבות, זיו אור חנות תכשיטים

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים