טבעות יהלומים

ziv-or-jewelry   ||   23 בנובמבר 2021

יש היום מגוון של טבעות אירוסין רחב ביותר. יש טבעות שהן יותר מגושמות ויש קטנות ועדינות, חלקן הן מזהב לבן, או אדום, זהב צהוב, טבעות יהלומים בגדלים שונים או טבעות משובצות אבני חן, בקיצור אין סוף למבחר. כשמגיעים לרכוש את הטבעת לאישה המיועדת לכם חשוב לזכור כמה נתונים חשובים. הראשון בהם הוא התקציב. טווח המחירים של טבעות הוא גדול ואפשר למצוא טבעות באלפי שקלים, אבל יש לכם גם חתונה על הראש אז עבור זה ניתן היום גם למצוא מגוון של טבעות יהלומים במבצע ובכלל גם תכשיטי יהלומים במבצע, ובאם התקציב הוא דל זאת הזדמנות מעולה לקנות טבעות יהלום במבצע.

היכן קונים?

ניתן לרכשו היום טבעות במקומות רבים ורצוי לבדוק היכן יש יהלומים במבצע, שכן אם החלטת לקנות טבעת יהלום היהלום עצמו הוא דבר יקר מלבד הטבעת עצמה. יש היום מגוון של חנויות באזורים המוכרים שמציעים טבעות מכל סוג לרבות יהלומים. מה שכדאי לבדוק זה שהטבעת לא תהיה דומה לטבעות שיש להרבה נשים אחרות, ואם הקניה תבוצע מרשת של טבעות אירוסין, סביר להניח שארוסתך תמצא עוד כמה נשים שעונדות טבעת דומה. גם חנויות קטנות שפזורות בעיר יכולות להציע מבצעים וגם צורף שיכין לך טבעת בעיצוב אישי יכול לבוא לקראתך במחיר הטבעת.

איך נמדד היהלום?

במידה ובחרת ללכת על טבעת אירוסין משובצת יהלומים, מומלץ לדעת שאיכות היהלום נמדד לפי מספר פרמטרים – הצבע, קראט והאיכות של החיתוך שלו. מומלץ לבדוק שהחנות ממנה תרכוש את הטבעת גם מספקת תעודה גמולוגית שמפרטת את כל הנתונים שנמדדו במעבדה מהימנה.

יהלום לכל אישה

לא כל אישה תרצה דווקא טבעת יהלום יש כאלה שתעדפנה דווקא טבעת פשוטה או אולי אבן חן משובצת וכו’. אז איך תדע מה לבחור? ראשית כדאי שתבדוק בצורה אלגנטית את טעמך של האישה אתה מעוניין לחבור את חייך ואתה מוזמן גם לבקש מאחת החברות שלה להתלוות אליך לתור אחר הטבעת, אין ספק שחברה טובה תשמח לסייע לך במשימה הלא כל כך פשוטה הזו אך עם זאת מרגשת מאוד.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים