יתרונות בהרכבת טבעות אירוסין

ziv-or-jewelry   ||   30 בנובמבר 2021

אחת המשימות המאתגרות יותר עבוד מי שמעוניין להציע נישואין לבת זוגו היא – בחירת טבעת אירוסין. בשונה מטבעות אחרות, הטבעת צריכה להיות משובצת ביהלומים ומעוצבת בטוב טעם על פי סגנונה ואופייה של הכלה לעתיד. ברוב המקרים, טבעות אירוסין מוצעות ללקוח בחנויות כאשר הן מורכבות בחנויות לתכשיטים, כלומר בטבעת משובץ יהלום והיא מגיעה כבר מוכנה מראש ולא ניתן לבצע בה שינויים עיצוביים למעט הצרה או הרחבה של הטבעת. מעבר לכך, כאשר הטבעת מגיעה מוכנה, לא ניתן לשחק עם המחיר ולהוזיל עליות. מסיבות אלו, אנשים רבים מעדיפים לרכוש טבעת אירוסין בהרכבה אישית על פי תקציב מסוים שהם הגדירו מראש. למעשה, הרכבת טבעת מאפשרת לכם לבחור את העיצוב הרצוי, את משקל הטבעת ואת גודל וניקיון היהלום על פי תקציב המוגדר מראש. ישנם כאלה שיעדיפו להשקיע יותר על ניקיון היהלום ופחות על העיצוב, בעוד ישנם אנשים שיעדיפו להשקיע יותר על עיצוב הטבעת ופחות על היהלום. אם כך, הרכבת טבעת הוא פתרון נהדר לאלה מכם שמעוניינים לבחור טבעת בעיצוב אישי או על פי תקציב מוגדר מראש.

מהו התהליך בהרכבת טבעת אירוסין על פי תקציב?

ראשית, עליכם לבחור את אופי הטבעת ואת סגנונה, אם זה מראה קלאסי עדין או טבעת מגושמת ונוצצת, עליכם לבחור את גוון הזהב הרצוי, כמה יהלומים תרצו לשבץ בטבעת, אם תרצו טבעת סוליטר, טבעת מפותלת, טוויסט ועוד מגוון סגנונות אחרים. השלב השני בתהליך הרכבת הטבעת הוא- בחירת היהלום המרכזי, אך כמובן שתוכלו גם לשבץ יהלומים קטנים נוספים לצד היהלום המרכזי. יש לא מעט סוגי יהלומים והמחירים בהם נקבעים על פי ניקיון היהלום, על פי גודלו ועל פי איכותו. בשלב זה עליכם להתייעץ עם יהלומן שיסייע לכם לבחור את סוג היהלום על פי התקציב האישי לכם, שהרי מחיר היהלומים יכולים לנוע בין מאות שקלים לבין אלפי שקלים. ייעוץ על ידי יהלומן, יוכל לסייע לכם לדעת באילו מהפרמטרים של היהלומים אתם מעוניינים להתמקד ואלו יהלומים תרצו לשבץ בטבעת יהלום בעת רכישתה. ישנם אנשים אשר מעדיפים יהלום גדול ונוצץ, בעוד ישנם אנשים שדווקא מעוניינים להתמקד בניקיון היהלום. כמובן שכל אחד על פי התקציב האישי שלו ועל פי החלטתו.

ישנו דבר נוסף שיש לשים עליו דגש

חשוב לדרוש בעת הרכישה תעודה גמולוגית בינלאומית אשר מונפקת על ידי מכון גמולוגי מוסמך שמאשר את איכות היהלום ששובץ בטבעת אירוסין. לאור כלל יתרונות אלו בהרכבת טבעת אירוסין, ניתן לראות כי אנשים רבים מעדיפים לרכוש טבעות אירוסים בהרכבה אישית, גם כדי לחסוך בעלויות ולהיצמד לתקציב האישי שלהם וגם לקבל עיצוב ייחודי משלהם בדיוק על פי המראה המבוקש המתאים בקפידה לסגנון בת/בן הזוג.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים