כיצד לשדרג טבעת אירוסין

ziv-or-jewelry   ||   1 בדצמבר 2021

עולם טבעות האירוסין הולך ומתפתח בקצב מסחרר ונראה כי נשים רבות מעוניינות לשדרג את טבעת האירוסין הישנה שניתנה להן לסגנון עכשווי ומודרני. כמו בכל תחום, אופנת התכשיטים אף היא משתנה והופכת מהפכים רבים, כך שכל תקופה מסוימת ניתן לשדרג את הטבעת לטרנדים החדשים והאפנתיים מבלי לרכוש טבעת חדשה כלל וכלל. כאשר מדוברים על שדרוג טבעת אירוסין, למעשה מדברים על שינויים קטנים שעושים את ההבדל, כמו למשל החלפת גודל היהלומים, הוספת יהלומים, עיבוי הטבעת, הוספת אלמנטים מיוחדים ועוד אפשרויות רבות אשר נותנות לטבעת שיק מיוחד בדיוק כפי שאת רוצה. כנסו עכשיו לקטלוג טבעות נישואין שלנו

אז איך עושים זאת ואצל מי?

שדרוג טבעת אירוסין, היא דבר מוכר ופופולרי, ונראה כי נשים בגילאים שונים מעדיפות לשדרג את הטבעת על פני רכישת טבעת חדשה וזאת לאור העובדה כי הטרנדים משתנים ולעיתים הטבעת די מיושנת ביחס לטרנדים החדשים. על מנת לשדרג את הטבעת, עליך בראש ובראשונה לדעת איזה סגנון תרצי לקבל או מה תרצי להוסיף, ולפנות לצורף תכשיטים מומחה, על מנת שיבצע זאת במקצועיות רבה. טרם השדרוג, עליך לוודא עם הצורף כי אכן ניתן לבצע את השינויים שאת רוצה והאם בסופו של דבר תקבלי את המראה הרצוי.

איך תבחרי בעל מקצוע מיומן ומקצועי לשדרוג הטבעת?

על מנת לבחור בבעל מקצוע אמין ומקצועי, ראשית עליך לוודא כי אכן מדובר בבעל מקצוע המומחה לשדרוג טבעות וברשותו ידע מעמיק ואת הניסיון הדרוש, כמו כן עליך לוודא מספר פרמטרים חשובים טרם השדרוג: בדקי האם השדרוג שאת רוצה אכן מתאים למבנה הטבעת, למשל – אם את רוצה להחליף את היהלום לאחד גדול יותר, וודאי כי הבסיס אכן יציב להחזקת האבן ואם לא, עליך לעבות את הבסיס שעליו מונחת האבן. וודאי כי בעל המקצוע מבצע עבודות נקיות עם גימורים מרשימים, זאת תוכלי לוודא על ידי בחינה של תיק העבודות שלו. לכן, בקשי לראות עבודות קודמות וודאי כי הם לשביעות רצונך מבחינת הנראות. בכל מקרה, בחרי רק בבעל מקצוע בעל ניסיון רב וותק בתחום ובעל כישורים יוצאי דופן בשדרוג טבעות.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים