איך לבחור טבעת אירוסין

ziv-or-jewelry   ||   1 בדצמבר 2021

בשעה טובה, החלטת להתארס, הבנת שהאישה שלך היא האחת, היא זו שאתה תרצה להיות למשך כל חייך. הרגע המרגש של הצעת הנישואין צריך להיות מלווה בטבעת מתאימה ומרשימה, אשר תגרום לבת זוגך להתרגש.

כיצד ניתן לבחור את הטבעת המושלמת?

כאשר חושבים לרכוש טבעת אירוסים, מיד עולה האופציה הסטנדרטית, הרי היא בחירה בטבעת יהלום. אמנם לא כל טבעות האירוסים הינן טבעות יהלום, אך עם זאת- זהו המצב במרבית המקרים. היהלום הינו אבן יפהפייה ויקרה באופן יחסי, וטבעת היהלום מסמלת את תחילתם של החיים המשותפים. האופציות הנוספות כוללות טבעת המשובצת באבן חן אחרת, או טבעת חלקה.

למעבר אל קטלוג טבעות אירוסין

בחירת עיצוב טבעת אירוסין מתאימה

באופן כללי וגס, ניתן לחלק את טבעות האירוסין לשני סוגים עיקריים- עיצוב קלאסי ועיצוב ייחודי. טבעות אירוסין קלאסיות, על פי רוב, כוללות יהלום מרכזי אחד, שמהווה את עיקר הטבעת. מדובר בטבעות בסגנון עדין ואלגנטי, אשר יוכל להתאים לכל אישה ולהשתלב היטב עם תכשיטים נוספים. הסוג השני הינו טבעות אירוסין ייחודיות בעיצוב אישי. באמצעות טבעות כאלה, ניתן להביע יצירתיות ולבטא אמירה מסוימת. טבעות כאלה מושכות יותר תשומת לב, ולכן לא יתאימו לכל אחת. חשוב מאוד להתאים את הטבעת אל הכלה לעתיד. את הטבעת עתידה לענוד הכלה עד החתונה ובמהלך יום נישואיה- ולכן כדאי להקפיד שתהיה זו טבעת אשר תתאים אל טעמה האישי.

גם אם אתם קונים לבת זוגכם את הטבעת בהפתעה, כדאי להגדיר קודם את טעמה ואת העדפותיה על פי התכשיטים הקיימים ברשותה, ולפי הסגנון הנוכחי- לבחור את הטבעת המתאימה. כמו כן, כדאי לשים לב גם למבנה האצבעות והיד של ארוסתך, ולהתאים את הטבעת למבנה זה. אם, למשל, אצבעותיה של בת זוגך הינן עבות וקצרות יחסית, ההמלצה היא על רכישת טבעת דקה ועדינה ולא רחבה וגרנדיוזית יתר על המידה. עוד בחירה שיש לבצע היא לגבי היהלום. איכות היהלום נמדדת על פי גודלו, צבעו, החיתוך שלו ומידת הניקיון שלו. עם זאת, חשוב לזכור כי יהלום איכותי יותר בהכרח יהיה גם יקר יותר, ולכן כדאי לבחור ביהלום אשר יהווה איזון אידאלי בין הציפיות שלך לבין התקציב העומד לרשותך.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים