טבעות אירוסין זהב לבן

ziv-or-jewelry   ||   23 בנובמבר 2021

יש באוויר ניחוח של הצעת נישואין, כעת מה שנותר זה לחפש ולאתר את הטבעת האירוסין היפה ביותר והמרשימה ביותר לאישה שלך. המגוון הוא בהחלט רחב וכל אחד יכול בקלות להתבלבל נוכח ההיצע הרב של טבעות אירוסין. יש טבעות משובצות יהלום אחד, טבעות עם מספר של יהלומים, טבעות אירוסין זהב לבן וטבעות אירוסין זהב צהוב, טבעת דקה יותר, והשנייה עבה יותר ואין סוף. היום על מנת לא להיכנס למצב של בלבול ובעיקר חוסר אונים רצוי וכדאי לקחת מלווה שיכול לסייע במבחר ולמקד אתכם. המלווה יכול להיות בדמות חברה של המיועדת, אחות או חבר שהוא מנוסה כבר, למה להתבלבל לבד?

הבחירה הקלאסית

אחת הבחירות הקלאסיות והטרנדיות שנשים רבות מאוד אוהבות היא טבעת אירוסין זהב לבן. יש הרבה ‘גלם’, בטבעות זהב לבן לנשים, מצד אחד זה מעיד על צניעות והיעדר מוחצנות מצד שני יש לה את היופי הנכסף והאצילי שלה. נשים שהן בעלות גוון עור בהיר לרוב יעדיפו זהב לבן, כדי שייווצר מעין איזון בין הגוון של האצבעות שלהן לבין הגוון של הטבעת, כמו כן, גם נשים שיש להן גוון עור כהה גם יעדיפו את הזהב הלבן כדי שהטבעת לא תהייה בניגוד רב לגוון שלהן ולא תראה מצועצעת, זהב לבן יעניק להן את המראה הזה.

ביקוש לטבעות אירוסין זהב לבן

טבעות אירוסין בצבע זהב שהוא לבן שילוב של סגסוגת זהב בצבע צהוב עם מתכות מסוג ניקל וכסף שמשווים לטבעת מראה בהיר יותר- לבן. ערבוב של מתכות אחרות עם זהב מקנה לטבעת יותר קשיחות ומקל על התהליך של שיבוץ יהלומים במידת הצורך. נתונים של מכירות טבעות אירוסין ומגוון של תכשיטים מוכיחים שיש הרבה יותר ביקוש לטבעות אירוסין מזהב לבן. תוכלו היום להתרשם ממגוון של טבעות מזהב לבן שמגיעות בשלל צורות וגדלים עם יהלומים או בלי, עם אבן חן כזו או אחרת, ולמצוא את זו שתתאים בדיוק לאישה שאתם הולכים להפתיע. חשוב לבחור חנות שהיא אמינה ומורשית למכירה של זהב מכל סוג.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים