טבעות אירוסין זהב צהוב

ziv-or-jewelry   ||   23 בנובמבר 2021

טבעת אירוסין שתעניקו למיועדת בעת הצעת הנישואין היא דבר מרגש שנצרב בליבנו שנים רבות. זה רגע בו ישנה החלטה על עתיד וגורל משותפים. הגבר כמחווה לאהבתו ולרצונו לחבור עם האישה מעניק לה את טבעת האירוסין המיוחדת, לאחר שעבר מסע חיפוש לא קל אחר הטבעת המיוחדת, יש לומר. היום טבעות אירוסין יכולות להגיע במבחר של דגמים כמו: טבעות אירוסין זהב צהוב או זהב לבן עם יהלומים או יהלום אחד ועוד, אך השאלה לא כמה? אלא איזו? איזו טבעת מתאימה לאישה המיוחדת אתה אחפוץ לחבור את חייך ולשזור אותם בחוט זהב? סביר להניח שהטבעת תהייה טבעת אירוסין זהב צהוב, ובמאמר להלן ננסה לענות מדוע.

טבעות זהב צהוב לנשים

אין אישה שלא אוהבת זהב, גם הצנועה ביותר, אולי לא כול הנשים אוהבות לענוד תכשיטים אבל כשמדובר בטבעת של אירוסין כל אחת תרצה לנופף בה ולהתהלך אתה במשרד או סביב החברות בגאווה על כך שהוצעה לה הצעת נישואין. נשים עונדות מגוון של טבעות על ידיהן אבל החישוק המוזהב שמסמל על קשר עתידי משפחתיות ואהבה הוא המנצח. טבעות זהב מסמלות את כוח האהבה וכל אחת תרצה לקבל את הטבעת שתבלוט יותר מכולן ותישאר מזכרת נצחית ויקרת ערך לדורות הבאים.

מגוון שלם של טבעות

היום יש הצפה בשוק הטבעות אירוסין, החל מטבעות שהן משובצות ביהלומים וכלה בטבעות משובצות באבני חן. טבעות אירוסין מיוחדות זהב צהוב הן בין הבולטות היום בשוק וגברים רבים יעדיפו לקנות אותן לנשותיהן. אם כן, חשוב לזכור שמדובר גם בטעם אישי ויש שיעדיפו זהב לבן או יהלום וכו’. אבל אין אחת שתסרב לקבל טבעת זהב ותתהלך אתה גאה ומאושרת.

המחירים

היום, בעקבות השוק וההיצע השופע של טבעות אירוסין, ניתן למצוא מחההההירים נוחים לכל כיס גם טבעות שהן מזהב צהוב יכולות להיות במחיר נוח. חשוב לרכוש טבעות בחנויות אמינות שהן מורשות למכור תכשיטים וזהב, כידוע ערכו של הזהב נמדד בעיקר במשקל שלו, לכן כדאי לשקול את הזהב ולקבל תעודה שמציינת את משקלה של טבעת הזהב.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים