טבעות אירוסין לא יקרות

ziv-or-jewelry   ||   24 בנובמבר 2021

הרגע הגדול מתקרב, ממש תחושה של פרפרים בבטן, הנך מרגיש כי בת הזוג המלווה אותך כמה שנים בהחלט ראויה להיות אשתך לעתיד וזאת שתגדל יחד איתך ילדים. אז מיקום כבר יש, ואטרקציה מיוחדת שתאפשר לך לכרוע ברך ברקע רומנטי ואולי גם קצת אקסטרימי ולכן זה הרגע המתאים ביותר לצאת למסע רכישת טבעת האירוסים, זאת שתקר אותך לצמד המילים I DO. טבעת אירוסין היא ללא ספק אחת המשימות הקשות ביותר עבור כל גבר, הרי אם רכישת מתנת יום הולדת היא מורכבת, בחירת טבעת אירוסין היא פי כמה וכמה קשה יותר. מצד אחד עליך לבחור טבעת סולידי המתאימה לאופייה של הכלה לעתיד ומצד שני עליך לשמור על תקציב מסוים, הרי מחירי טבעות אירוסים נעים בין כמה מאות שקלים ויכולים להגיע בקלות גם לאלפי שקלים. החוכמה היא לדעת לשלב בין שניהם, כלומר לבחור טבעת המתאימה לאופייה של הכלה וגם לשמור על תקציב מסוים אותו תוכלו להגדיר מראש, מה שיאפשר לכם לבחור ביתר קלות אם הטבעת מבלי להסתבך עם עניין המחיר.

טיפים לבחירה נכונה של טבעת אירוסין במחיר מוזל

לרכוש טבעת אירוסים בקנייה ישירה – כאשר רוכשים טבעת אירוסין ברכישה ישירה מהיצרן, תוכלו לחסוך הרבה כסף, משום שהעלות תהיה זולה יותר. רק לסבר את האוזן, רכישת תכשיטים וביניהם גם טבעות אירוסין ישירות מהיצרן יכולה להיות בחירה נהדרת, משום שכך אתם יכולים לחסוך דמי תיווך ולשלם בעבור הטבעת מחיר נמוך יותר שיכול אגב להיות בהוזלה של מאות ואפילו אלפי שקלים. דבר זה קריטי בעיקר אם רוכשים יהלומים, שכידוע ככל שהיהלום נקי וגדול יותר כך העלות שלו תהיה יקרה יותר.

שיבוץ מותאם אישית

כאשר רוכשים יהלומים וטבעות אירוסים ישירות מהיצרן, ניתן לחסוך הרבה כסך, אולם גם בעניין השיבוץ, האריזה, הניקוי, וכל מה שקשור להכנת היהלום – תוכלו להיות בשליטה מלאה על הנעשה ) וכתוצאה מכך המחיר יורד ומגיעים לרמת גימור גבוהה ביותר עד לפרט האחרון. אם כך, תוכלו לשבץ כל סוג יהלום רצוי ואפילו לבחור טבעת אירוסים המותאמת באופן אישי לתקציב ולסטנדרט שלכם. כל זאת בלי להתפשר על תכשיטים שעומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר.

לבצע השוואות מחיר

אחד הדברים החשובים ביותר בעת רכישת טבעות אירוסים הוא ביצע השוואות מחיר בין חנויות שונות, כאשר ההמלצה היא לרכוש יהלומים רק דרך יצרן, כלומר מחנות תכשיטים המקבלים את היהלומים כחומרי גלם והם מנקים ומטפלים ביהלום עד לגימור משולם. תוכלו כמובן חפש ברשת האינטרנט מגוון חנויות תכשיטים, כאשר הדגש הוא על בחירת חברה או חנות תכשיטים שהם היצרן, כלומר מחזיקים ברשותם בעלי מקצוע מיומנים אשר משבצים ומנקים את היהלומים ולא מקבלים יהלום מוכן למכירה. לסיכום, בחירת טבעות אירוסים היא לא עניין של מה בכך ודורשת עבודה מרובה של שיטוט בין חנויות תכשיטים לבין יצירתיות בלתי מתפשרת, ולכן דקה לפני הצעת הנישואין המרשת יהיה עליכם לשוטט בין חנויות, לראות את הטרנדים החדשניים בעולם התכשיטים, לבדוק מחירים, לבדוק את סוגי היהלומים המוצעים ורק לאחר מכן לבצע את הבחירה הנכונה.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים