טבעות אירוסין לא שגרתיות

ziv-or-jewelry   ||   24 בנובמבר 2021

רכישת טבעת אירוסין היא המשמעותית ביותר עבור כל גבר, וניתן לומר כי היא גם הקשה ביותר, שכן על הגבר לבחור את הטבעת היפה ביותר המתאימה לאופייה של הכלה, וגם כזאת שתקדם אותו בצעדי ענק לצמד המילים I DO. בעבר טבעות אירוסין היו די סטנדרטיות, אותה טבעת עגולה שבראשה בולט יהלום נוצץ, שאגב הן חלק מהנוף בזירת עולם התכשיטים. אולם, עם השנים אותה טבעת סוליטר פשוטה, התקדמה רבות מבחינה עיצוביות וכיום ניתן למצוא שפע של עיצובים, חלקם מבוססים על אותה טבעת סוליטר עגולה עם יהלום וחלקם בכלל בעיצובים מיוחדים ולא שגרתיים.

רק נציין כי כיום ישנה חשיבות יתרה לרכישת טבעת אירוסין מושקעת, שהרי דקה לאחר הצעת הנישואין המרגשת מעלים תמונה עם הטבעת לרשתות חברתיות ומשנים את הסטטוס. אם כך, אין פלא כי טבעות אירוסים מוצעות בשוק במגוון רב של דגמים יפיפיים שלעיתים מרוב הדגמים השונים אנו יכולים ללכת לאיבוד. החוכמה במקרה זה להגיע מוכנים לזירה, כלומר להכיר היטב את טעמה וסגנונה של הכלה ובכן להכיר היטב את כל הדגמים והסגנונות המוצעים בשוק.

הכירו את סגנונות הטבעות הלא שגרתיים

ישנם כאלה שיעדיפו לרכוש טבעת אירוסים בסגנון סטנדרטי, כלומר את אותה טבעת סוליטר המוכרת לכולנו עם יהלום גדול מנצנץ וישנם כאלה שיעדיפו ללכת על סגנון מיוחד, כלומר טבעת בעיצוב שאינו שגרתי בנוף הטבעות. מובן שבחירת טבעת אירוסין שאינה שגרתית יכולה להיות סיכון מסוים, הרי כל כלה יודעת כיצד פחות או יותר את סגנון הטבעות, ולכן טבעת שאינה שגרתית תתאים לכלות האוהבות מראה מיוחד שאינו דומה לסגנון הרגיל. זאת ניתן לבחור על פי אופייה של הכלה ועל פי סגנון חייה, בדקו האם היא אוהבת להתלבש בבגדים מיוחדים, אם היא אוהבת תכשיטים שאינם סטנדרטים, אם היא חובבת אופנה נועזת וכו’.

טבעות אירוסין משובצות אבני חן מכל הצבעים

שיבוץ אבני חן בטבעות אירוסי נהפך לטרנדי בשנים האחרונות, כלומר ניתן לשלב אבני חן מיוחדות לצד היהלום הגדול והנוצץ המוכר בנוף טבעות האירוסין. אבני החן יכולות להיות משובצות בצידי הטבעת ואפילו סביב הטבעת ולהקנות לה מראה מיוחד ונוצץ.

שילוב אבנים מיוחדות בטבעת האירוסין

ישנם סוגים שונים של אבנים אותם ניתן לשלב בטבעת האירוסין ולהפוך אותה למיוחדת ביותר כגון – אבני ספיר כחולות, אמרלד ירוקות, רובי ורודות, יהלומים בליטוש ישן ועוד עולם שלם של עושר משובח.

טבעות אירוסין עם יהלומים שחורים

יהלומים שחורים נחשבים ליקרים ביותר בשוק היהלומים ולכן כדי לרכוש טבעות אירוסין שאינן סטנדרטיות תוכלו לשלב בטבעת יהלומים שחורים יחד עם היהלומים הלבנים כדי ליצור עניין בטבעת ולהפוך אותה ליוקרתית ומרשימה.

טבעת אירוסין חצויה

היא טרנד חדשני המאפשר לגבר לרכוש טבעת מיוחדת שלא רואים הרבה בחנויות התכשיטים הסטנדרטיות. מדובר בטבעת אירוסין שאינה נסגרת על כל האצבע אלה קצה אחד עולה על השני ואינה נסגרת על כל האצבע והיכן שהסגירה מנצנץ יהלום גדול ויפה. תוכלו לשלב שני יהלומים בסגנון זה, כלומר היכן שהסגירה של הטבעת בכדי לקבל מראה מיוחד ביות שבטוח תזכו ל צמד המילים I DO.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים