כמה עולה טבעת נישואין

ziv-or-jewelry   ||   1 בדצמבר 2021

פרמטרים בבחירת טבעת נישואין

טבעת נישואין הינה טבעת אשר ראוי להשקיע בה מחשבה רבה. מדובר בטבעת אשר תלווה אתכם במהלך החופה שלכם, וקרוב לוודאי שגם שנים רבות לאחר מכן- ולכן חשוב מאוד לבחור בקפידה טבעת שתוכל להיות פרקטית ועם זאת אסתטית. עוד קריטריון חשוב בבחירת טבעת הנישואין המתאימה הינו הכשרות- ההלכה מגדירה מספר כללים, אשר אם לא תעקבו אחריהם בעת בחירת הטבעת הרב לא יוכל לחתן אתכם. בגלל הכשרות והפרקטיות הנדרשות מן הטבעת, טבעות נישואין הינן, על פי רוב, פשוטות בהרבה מטבעות אירוסין. לא מעט זוגות בוחרים בטבעות חלקות עשויות זהב. עם זאת, קיימות עוד מגוון אפשרויות, ובאמצעות יצירתיות- בהחלט ניתן ליצור עיצובים מגוונים ומרהיבים גם לטבעת הנישואין. עוד פרמטר שלא ניתן להתעלם ממנו בעת בחירת הטבעת המתאימה ביותר הינו המחיר. באופן טבעי, כולנו מוגבלים לתקציב מסויים אשר אין לנו אפשרות לעבור בעת רכישת הטבעת.

טווח מחירים

טבעות הנישואין עשויות, על פי רוב, מזהב צהוב או לבן. מדובר במתכת יקרה, והמחירים הינם בהתאם. עם זאת, קיים טווח רחב למדי של מחירים. הטבעות הפשוטות ביותר עשויות כסף, והן יוכלו לעלות לא יותר מכמה מאות שקלים. מי שמעוניין להשקיע, יוכל למצוא גם טבעות מרהיבות בעיצובים ייחודיים, שמחירן יכול להגיע אף ל-5000 ₪. הממוצע, עם זאת, הינו בסביבות 1000 ₪, וגם במחיר זה ניתן למצוא טבעת איכותית ומרשימה למדי.

מה משפיע על המחיר?

מחירה של טבעת הנישואין נקבע על פי מספר פרמטרים. הראשון מביניהם הינו איכות הזהב- האיכות נמדדת ביחידה שמכונה קראט. הקראט מודד את אחוז הזהב מתוך תערובת המתכות אשר מרכיבה את הטבעת. למשל, בטבעת זהב 18 קראט יש אחוז גבוה יותר של זהב מאשר בטבעת שעשויה זהב 14 קראט. בנוסף, גם לעיצוב יש חשיבות והשפעה על המחיר. טבעת פשוטה וחלקה תעלה פחות. טבעת בה משולבים אלמנטים כמו ריקועים, דוגמאות וטקסטורות משתנות- תעלה יותר. כמו כן, אם הטבעת מעוצבת על ידי מעצב ידוע ובעל שם, המחיר צפוי להיות גבוה יותר.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים