עיצוב טבעות אירוסין פרינסס

ziv-or-jewelry   ||   23 בנובמבר 2021

העולם של טבעות אירוסין כיום הוא אחד מהמגוונים והססגוניים ביותר שקיימים. כאשר מגיע הרגע להציע נישואין במעמד מרגש ורומנטי – הטבעת מהווה חלק בלתי נפרד ממנו וכמובן שהיא זו שתיתן את הטון לבסוף על המעמד כולו.

מי שמציע נישואין יחפש טבעת אירוסים שתהיה מושלמת מכל הבחינות – תתאים לתקציב שהוא מעמדי, תהיה יפה ומעניינת, מקורית וייחודית וכמובן שהוא ישתדל כמה שרק אפשר לבחור בטבעת שתמצא חן בעיני מי שאמור לקבל אותה. אין ספק שמדובר במשימה לא פשוטה. יחד עם זאת, כאשר מבינים דבר או שניים על התחום של עיצוב תכשיטים אפשר לכוון את הבחירה לאיכותית וטובה הרבה יותר.

על פי ההלכה היהודית לא ניתן להינשא ולקיים טקס קידושין תחת החופה עם טבעת שיש בה עיטורים כלשהם – לרבות אבנים טובות ויהלומים. מכאן שאם חשוב לבעלי השמחה לבחור טבעת עם יהלום – הרי שזו חייבת להיות טבעת האירוסין.

כדאי מאד ללמוד מעט על עולם היהלומים, ראשית מפני שמדובר באחד התחומים המרתקים שקיימים וגם מפני שכאשר מבינים, גם אם מעט – אודות תהליך הייצור של יהלומים – קל יותר להבין את דרך העיצוב של טבעות ארוסין. אין צורך לדעת את כל הנושא על בוריו אבל מידע אודות סוגי יהלומים או סוגי ליטוש עשוי לסייע בבחירת הטבעת המתאימה.

מהו העיצוב המכונה פרינסס?

שיטת עיצוב יהלומים המכונה פרינסס קרויה על שמו של תכשיטן אנגלי שגילה את דרך החיתוך והליטוש הזו בשנות ה- 60 של המאה הקודמת. על פי שיטה זו – יש לבצע חיתוך של יהלום הגלם באפן כזה שהחלק העליון יתקבל בצורה מרובעת ואילו החלק התחתון שלו (המכונה בעגה המקצועית ״ביתן״) יהיה בצורה של פירמידה הפוכה בעלת 4 צלעות משופעות.

בזכות חיתוך זה אפשר להשיג כמה יתרונות

בזכות עיצוב זה של היהלומים נבלעים פגמים שונים על פני השטח של היהלום שמקורם בלכלוך או צבע ולכן אין חובה לעשות שימוש ביהלום איכותי ויקר מאד אלא להפך – ניתן להשתמש ביהלום פחות איכותי ופחות יקר.

בנוסף לכך – ליטוש בדרך זו שומר על כ- 80% מחומר הגלם של היהלום ומאפשר בחירה מיטבית של שילובי הצבע האפשריים – מה שמתאים במיוחד ליהלומים צבעוניים או לשילוב של היהלומים עם זהב או כסף בצבעים מלאכותיים.

כך בעצם אפשר לייצר טבעות אירוסין בעלות גוונים שונים ואינספור שילובים מרהיבים של יהלומים וחומרי גלם אחרים בשלל צבעים, עיצובים ועיטורים. יהלומי הפרינסס נחשבים לעמידים במיוחד והטבעות שמשולבות בהם תהיינה חזקות ועמידות למשך זמן ארוך במיוחד.

כאשר הגיע הזמן לרכוש טבעת אירוסין חשוב מאד שהיא תהיה גם יפה ומעניינת, גם מקורית וייחודית וגם כמובן עמידה וכזאת שעשויה מחומרי גלם איכותיים במיוחד. כאשר מקפידים על עקרונות אלה – אין ספק שאפשר יהיה לבחור את הטבעת המושלמת והיא לבטח תמצא חן בעיני מי שאמור לקבל אותה בטקס רומנטי ופרטי של שני אנשים שאוהבים זה את זה מאד.

הטבעת תהפוך במהרה למזכרת מסיומה של תקופת חברות ומיסוד יחסים בחתונה וקידושין ותמיד יהיה נעים לענוד אותה ולהיזכר במעמד ההצעה.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים