ההוצאה הממוצעת על טבעות אירוסין

ziv-or-jewelry   ||   30 בנובמבר 2021

קנייה של טבעת אירוסין מסמלת את תחילתה של תקופה מיוחדת ומרגשת – תקופת האירוסין , כלומר התקופה שקודמת לחתונה ולנישואין. לאחר הצעת הנישואין ישנן הכנות רבות לקראת אירוע החתונה ומדובר גם בהוצאה כספית לא מבוטלת. ישנם זוגות שלוקחים מראש בחשבון את ההוצאות הצפויות לקראת החתונה ולכן מראש מעדיפים לבחור טבעת אירוסין צנועה יותר ופחות יקרה. יחד עם זאת, טווח המחירים של טבעות אירוסים נע על מנעד רחב ביותר שבין כמה מאות לכמה אלפי שקלים.

קשה מאד לדבר על הוצאה ממוצעת הקשורה לטבעות אירוסים בעיקר בשל טווח המחירים הרחב. בנוסף לכך, לכל זוג יש את ההעדפות שלו ואת מה שעשוי למצוא חן על פי הטעם האישי וכאשר ממוצע המחירים מתבסס על התחכום של הטבעת, על הוספת תוספות כמו אבן חן או יהלום – הרי שקשה מאד להגדיר את ממוצע המחירים. כאשר רוצים לברר את הממוצע חשוב לזכור שהוא מורכז ממחירים נמוכים מאד, יחסית של כמה מאות שקלים ומחירים גבוהים במיוחד – כמה אלפים או אפילו עשרות אלפי שקלים.

ממוצע מחירים של טבעות אירוסין

גם כאשר התקציב אינו משחק תפקיד ואפשר לבחור את טבעת האירוסין היפה ביותר מבלי להתחשב במחיר שלה – תמיד ישנו השיקול של היופי ומראה הטבעת. הטבעות הפשוטות, אלה שעולות פחות – עשויות מכסף או מטבעת היקפית ללא שום תוספת או אלמנט דקורטיבי. הטבעת תהיה סמלית בלבד אך לבטח יפה ומיוחדת מאד. טבעות שיש בהן תוספות או שעשויות מסוגים שונים (או צבעים שונים) של זהב – תעלנה הרבה יותר. אפשר לומר באופן כללי שההוצאה הממוצעת על טבעות אירוסין עומדת על סכום הקרוב לאלף שקלים.

ישנן חוקים על פי ההלכה היהודית ולפיהם טבעת הנישואין אינה יכולה להכיל אבן חן או יהלום. לכן חשוב שעל טבעת האירוסין כן יהיה אחד מאלה על מנת שלפחות באחת הטבעות יהיה היהלום. מי שאינו מקפיד על הלכות הדת יוכל לבחור טבעת נישואין המעוטרת באבנים.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים