הסגנונות המובילים כיום בזירת התכשיטים

ziv-or-jewelry   ||   10 בדצמבר 2021

תכשיט מהווה מתנה נהדרת לכל אחד ואחת, בכל הזדמנות, בין אם יום הולדת או יום נישואים או פשוט כשרוצים להעביר מסר של אהבה.

סוד הכסף

אם אתם מתלבטים בין סוגי התכשיטים, כדאי שתכירו את היתרונות הגלומים בתכשיטי כסף מעוצבים. מה יש בכסף שהפך אותו לחומר גלם כה נחשק בזירת התכשיטים? כסף היא מתכת יקרה המאופיינת בעמידות גבוהה וקשיחות. זו הסיבה שתכשיטי כסף בעלי תוחלת חיים ארוכה וילוו אתכם לאורך זמן. למתכת היקרה השפעות מטיבות על הבריאות. על פי מחקרים, כסף הוא חומר גלם שיכול לסייע במניעת זיהומים וזו הסיבה שמשתמשים בו, למשל, במכשירים רפואיים שונים. ענידת תכשיטי כסף יכולה לסייע בחיזוק המערכת החיסונית, להפחית את הסיכוי לדלקת, בריפוי פצעים ובוויסות מחזור הדם. מחקרים שונים מראים שכסף גם מעלה את רמות האנרגיה ושומר על איזון טמפרטורת הגוף. לכסף כחומר יש היסטוריה ארוכה אנטי דלקתית כאשר השתמשו בכסף בהגנה על העור. התחזוקה של תכשיטים אלה היא מינימלית ואינה דורשת היערכות מיוחדת והתכשיט ישמור על מראהו האטרקטיבי לטווח ארוך.

בסגנון שלכם

תכשיטי כסף ניתן למצוא בסגנונות שונים בעירוב עם מתכות שונות המקנות לתכשיט מראה ייחודי ומפתיע בכל דגם. בשל המראה הקלאסי של הכסף, התכשיט הוא על זמני ונראה נהדר כמעט עם כל פריט לבוש, בכל עונה. מהם בכל זאת הסגנונות הפופולאריים כיום בסצנת תכשיטי הכסף?

כשכסף ויהלומים נפגשים – נוצרים שילובים מנצחים

אין כמו מתכת נחשקת שפוגשת יהלום. התוצאה היא מראה מרהיב ביופיו של שרשראות או טבעות יהלום או צמידים כסופים עם שיבוצי יהלומים מבריקים ונוצצים. היהלום משדרג כל תכשיט כסף וכך גם אבנים יוקרתיות שונות כמו זירקוניה, שמוצאת את דרכה בשיבוץ מעודן ואלגנטי של תכשיטים רבים וכן אבני סברובסקי בצבעים המעניקות טוויסט לכל תכשיט.

נכנסים לחישוק

החישוקים חוזרים ובגדול במיוחד בתכשיטי הכסף. לחישוק יש נוכחות דרמטית בכל הופעה כאשר ניתן למצוא חישוקי כסף בסצנת העגילים כמו אלו המאסיביים בולטים ואובר סייז לצד חישוקים מיניאטוריים או חישוק בתוך חישוק להשגת אפקט מעניין יותר. מראה החישוק אינו נחלתו הבלעדית של עולם העגילים ובולט גם בטבעות חישוק ואפילו בצמידי חישוק. בטבעות אפשר לראות מגמה של חישוקים המשתלבים זה בזה במראה שכבתי מרשים.

לא על השרשרת לבדה

השרשראות המינימליסטיות זוכות באלטרנטיבה של שרשראות עם אפקט פסיפס בטקסטורה מיוחדת, טיפות הנצמדות לשרשרת, חצים קטנים לכל אורך השרשרת ועוד תוספות ייחודיות בשרשרת עצמה.

התליון שעושה הבדל גדול

שרשראות הכסף זוכות באדפטציות עיצוביות שונות בדמות התליונים המקשטים את השרשרת ומעניקים לה טאץ’ ייחודי. כך למשל, תגלו היום שרשראות עם תליונים מפתיעים ולא צפויים כמו גרגרי דגן, שברי קרח מנצנצים, לבבות מלכותיים וכן מוטיבים ואלמנטים אהובים – ירח, כוכבים, לבבות פתוחים.

ארוכים ומרשימים

לצד טרנד החישוקים העגולים הפתוחים למחצה, בולטת מגמה של עגילי יהלום תלויים על האוזניים. בין אם מדובר בעגילים עם נוצות או אבנים וקישוטים אחרים, זוהרים ונוטפים, השואבים השראה מעולם החי, הצומח והגלקסיה כמו עלים, טיפות, כוכב נופל, גלים. מתאים ליצירת הופעה דרמטית מלאת נוכחות. בבואכם לבחור תכשיטי כסף, חשוב שתבדקו באיזה כסף מדובר, מאילו מתכות נוספות התכשיט עשוי ואילו אבנים או יהלומים משולבים בתכשיט. שימו לב של מי המותג, האם יש אחריות על התכשיט ומה היא כוללת ולכמה זמן היא תקפה. בקנייה אינטרנטית תוכלו לקבל מפרט מדויק של התכשיט ולבחון את התכשיט בתמונות השונות. הקפידו על שמירה של התכשיט בקופסת התכשיטים כאשר אינו בשימוש ושמרו עליו היטב כך שתיהנו ממנו לאורך זמן.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים