טבעות נישואין ללא יהלום

ziv-or-jewelry   ||   1 בדצמבר 2021

טבעות נישואין הן הפריט המסמל יותר מכל את קשר הנישואין. הטבעת המונחת על האצבע, מסמלת בעבורנו אדם שבחר להיכנס למחויבות המשמעותית ביותר. טבעות נישואין מסמלות את הברית הקדושה בין בני הזוג, את האהבה, המחויבות, האמון והקרבה.

טבעות הנישואין נשארות ענודות על אצבענו לאורך כל שנות הנישואין והן הופכות לחלק מחיינו ומגופנו. כשאנו מסירים אותן מסיבה כלשהי, אנחנו חשים בחסרונן כאילו חסר איבר בגופנו. לכן, זוגות העומדים להינשא, מקדישים לבחירת טבעות נישואים חשיבות ראשונה במעלה ותשומת לב רבה, זהירה ודקדקנית.

בדתות וחברות רבות טבעת נישואין נענדת על ידי החתן על אצבעה של אשתו הטרייה, אולם בחלק מהמקרים עונדת גם הכלה טבעת על אצבעו של חתנה. אצלנו ב”זיו אור”, יכולים הזוגות הנישאים למצוא טבעות נישואין המותאמות לגברים ולנשים בשלל סגנונות כגון: קלאסי, מודרני או רומנטי.

טבעות הנישואין הן התכשיט המשמעותי ביותר שהאדם קונה או מקבל בחייו. טבעות הנישואין של “זיו אור”, מאופיינות בעיצובים המשלבים זהב לבן וזהב צהוב עם או בלי תוספת של אבנים יקרות. טבעות הנישואין של “זיו אור” מיועדות לבני זוג שמכירים בערכם. כבר בזמן עיצוב הטבעות, ניתנת תשומת לב מדוקדקת לפרטים הקטנים ולגימור, שהופכים את הטבעת לפריט שמפאר את אצבעם של העונדים אותה.

ניתן למצוא ב”זיו אור” מגוון טבעות נישואין בעיצובים מרהיבים, טבעת קלאסית או טבעת מודרנית העשוייה זהב לבן או זהב צהוב, וכן טבעות המשלבות זהב עם יהלומים.

לחתונה רוכשים טבעת נישואין חלקה וכשרה המתאימה לשמלות כלה. בזיו אור ניתן לאחר החתונה לחזור ולשבץ את טבעת הנישואין המקודשת ביהלומים מרהיבים.

טיפים לקניית טבעת נישואין

• טבעת הנישואין אמורה להיות נוחה. זו הטבעת היחידה שלא תסירו מהאצבע. • טבעות נישואין מגיעות לעיתים קרובות בצמדים לאישה ולגבר.

באתר ניתן להתרשם מקטלוג נרחב של טבעות נישואין.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים