טעויות נפוצות בעת בחירת טבעת אירוסין

ziv-or-jewelry   ||   1 בדצמבר 2021

בחירת טבעת אירוסין, היא לא בחירה פשוטה, שהרי קיימים בשוק מגוון רב של סוגי טבעות בסגנונות ועיצובים שונים ונראה כי לכל אישה טעם ייחודי וסגנון משלה וכעת, על כתפי הגבר מונחת משימה לא פשוטה והיא בחירת טבעת באופן מושלם לכלה המיועדת. לעיתים לאור המבחר הרב, גברים קצת הולכם לאיבוד במשימה, אך חשוב לקחת נשימה ארוכה ולצאת לעבר המשימה. בכל מקרה, תמיד תוכלו להיעזר בחברותיה של הכלה לעתיד או בבני משפחתה, כדי לעשות כמה שפחות טעויות בעת בחירת הטבעת. אבל, אם אינכם סומכים על חברותיה ובני משפחתה, כלומר אתם רוצים לשמור את ההצעה בסוד שחלילה לא להרוס את ההפתעה, תוכלו להתאים את סגנון טבעת האירוסין על פי תכשיטיה הקיימים של הכלה לעתיד, על ידי בחינה מעמיקה ואפילו חיטוט קל במלתחה שלה.

אז איזה טעויות חשוב לא לעשות בעת הבחירה?

טעות במידת הטבעת

גברים רבים נוטים לטעות במידת הטבעת. טעות בגודל תוכל להביא לידי כך שבטבעת תיפול מאצבעותיה של הכלה או שהיא כלל לא תעלה עליה והיא לא תוכל וענוד אותה כלל. דבר זה יכול לגרום לאכזבה רבה, לכן תמיד כדאי לקחת מידה קצת יותר גדולה, מקסימום תוכלו לקחת טבעת בסתר ממגירת התכשיטים שלה, כך תוכלו לקנות לה טבעת שתתאים בדיוק.

טעות בסגנון הטבעת

ישנם סוגים רבים של טבעות בעיצובים שונים ולכל אישה טעם ייחודי משלה, ישנן נשים שיעדיפו טבעת עדינה וקטנה וישנן כאלה שיעדיפו טבעת מגושמת וגדולה – כמובן שהכל עניין של טעם וריח. על מנת לקלוע לטעמה של הכלה, חשוב לבדוק את הסגנון שהיא אוהבת ולראות ולבחון את התכשיטים הקיימים שלה ובכל לבחור. בכל מקרה, אל תבצעו רכישה משותפת.

היעדר יהלום טבעת

גולת הכותרת בטבעת אירוסין, היא היהלום, הרי ללא יהלום אין טעם כלל לטבעת, נכון שיש יהלומים בגדלים ומחירים שונים חלקם זולים יותר וחלקם ממש יקרים. אך חשוב להפתיע את הכלה עם טבעת יהלום מרשימה עם יהלום מנצנץ בצבעים מרשימים ויפים – בדיוק כפי שכל אישה אוהבת.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים