כמה עולה טבעת אירוסין

ziv-or-jewelry   ||   1 בדצמבר 2021

לצערנו, לא ניתן למצוא מחירון מאורגן עם מחירים של טבעות אירוסין, הכולל רשימה של מאפייני טבעות אירוסין לצד המחיר הנדרש עבורן. למעשה, טווח המחירים של טבעות האירוסין הינו רחב מאוד- ניתן לחסוך ולהשקיע לא יותר מ-1500 ₪, ומצד שני- ניתן גם להשקיע ולרכוש טבעת מרשימה במיוחד במחירים שיכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים. תקציבו של האדם הממוצע הינו מוגבל, ואך טבעי שנחפש טבעת על פי טווח המחירים הרלוונטי עבורנו. במאמר זה, נבין מהם הקריטריונים אשר עשויים להשפיע על מחיריהן של טבעות אירוסין.

יהלום של טבעות אירוסין

רובן המכריע של טבעות האירוסין שניתן למצוא הינן טבעות יהלום. במידה וגם אתם מעוניינים בטבעת כזו, היהלום הוא החלק בטבעת בעל ההשפעה המשמעותית ביותר על המחיר. היהלומים נבדלים אלה מאלה במספר קריטריונים. צבע היהלום הינו פרמטר חשוב- יהלום איכותי ביותר (ויקר ביותר) הינו יהלום חסר צבע. בנוסף מחיר היהלום עשוי להשתנות גם בהתאם לאיכות הליטוש ולצלילות שלו. בנוסף לכך, גם משקל היהלום (וגודלו) משפיעים באופן ניכר על מחירי הטבעות. מי שמעוניין לחסוך בעלויות יוכל לבחור באופציה של יהלומים משופרים- יהלומים אלה אמנם אינם יהלומים באיכות הגבוהה ביותר, אך הם עברו תהליכים שונים על מנת לשפר את המראה שלהם ולהקנות להם ניצוץ של יהלום איכותי.

יש לציין כי לא ניתן להבחין בעין בין יהלום משופר לבין יהלום באיכות גבוהה- ולכן מדובר באופציה מרשימה ומשתלמת מאוד. בהתאם לזאת, מדובר בבחירה נפוצה בקרב זוגות מאורסים רבים בארץ. מי שמוכן להשקיע ממיטב כספו, לעומת זאת, יוכל לבחור ביהלום האיכותי ביותר שניתן למצוא- יהלום עם תעודת GIA המכובדת גם על ידי בורסת היהלומים הישראלית, המעידה על בדיקת איכות מקצועית במעבדות הטובות בעולם, ומהווה גם תעודת ביטוח.

זהב בטבעות אירוסין

עוד גורם שעשויה להיות לו השפעה הינו הזהב ממנו עשויה הטבעת. הזהב נמדד לפי קראט- הקראט הינה יחידת מידה אשר מציינת את אחוז הזהב הטהור בתערובת המרכיבה את הטבעת. ככל שמספר הקראט עולה, כך הטבעת תכיל יותר זהב, ולפיכך- תהיה יקרה יותר. הצבע ניכר גם במראה הטבעת- ככל שמספר הקראט גדול יותר, הצבע הזהוב הינו דומיננטי וזוהר יותר.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים