שילוב תכשיטים עם שמלות ערב

ziv-or-jewelry   ||   30 בנובמבר 2021

אם את הולכת לאירוע מצויידת בשמלת ערב מעוצבת, ואם חשוב לך גם לענוד את התכשיטים המתאימים, מן הסתם מדובר באירוע חשוב, שבו את רוצה להיראות במיטבך עד הפרט הקטן ביותר. ואכן, שילוב נכון של תכשיטים עם עיצוב שמלות ערב היא משימה לא פשוטה שצריך להקדיש לה מחשבה, ואם יש לך את היכולת גם להשקיע בה מעורבות של אנשי מקצוע, וישנם אנשי מקצוע שיוכלו לסייע לך בדיוק בזה. את אותם אנשי מקצוע את לא צריכה לחפש, ואת גם לא צריכה לשלם להם תמורת השירות, מכיוון שאת אותם אנשי המקצוע תוכלי למצוא באין ספור חנויות תכשיטים איכותיות, שמעסיקות אנשים המכירים את עולם התכשיטים ברמה המקצועית, ולא רק אנשי מכירות שנועדו רק למכור.

מספר פרמטרים בתהליך ההתאמה בין תכשיטים ושמלות ערב

שילוב נכון בין תכשיט ובין שמלת ערב צריך לקחת בחשבון מספר פרמטרים כמו שילובי צבעים ומרקמים, סגנון עיצוב ומסר שאת רוצה להעביר, איזון בין מסרים וכדומה. כך למשל, ייתכן שאת רוצה להעביר מסר של חשיבות עצמית, של יוקרה, של סגנון אישי, אבל מצד שני את גם רוצה להיות נגישה לסובבים אותך, להעביר מסר של אינטימיות וחברותיות. ישנן שמלות ערב שיוכלו לתת לך צד אחד של המשוואה, וכך גם תכשיטים שיוכלו להעניק לך את המראה היוקרתי, אך אם תרצי לייצר משוואה שלמה על שני צדדיה, תצטרכי לבחון שורה של תכשיטים ולקבל את הסיוע הנדרש מאנשי המקצוע באותן חנויות תכשיטים בהן את מבקרת.

התאמה בהיבט של שילובי צבעים

אחד האלמנטים החשובים ביותר בשילוב בין תכשיטים לשמלות ערב הוא נושא הצבעים. כך למשל, לשמלת ערב שחורה מתאימים מאוד תכשיטי אירוסין מזהב, בעוד שלשמלה לבנה מתאימים מאוד תכשיטים עם אבנים יקרות בצבעי פסטל. את הצבעים יש להתאים גם לעור הגוף והשיער ובסך הכל לראות את התמונה הכוללת ואת המסר המועבר באמצעות כלל מרכיבי העיצוב כולם.

היעזרי באנשי המקצוע העומדים לרשותך

כאמור, אנשי מקצוע באותן חנויות תכשיטים, יוכלו לסייע לך לקבל את ההחלטות הנכונות, וכאשר את מבקרת בחנות תכשיטים, כדאי להגיע עם שמלת הערב עצמה, בין שאת לובשת אותה ובין שהיא בתוך שקית, או לפחות עם תמונה של השמלה. בצורה זו יהיה ניתן להבטיח שאת עוברת תהליך התאמה מקצועית שמבוסס על המציאות ולא על תהליך הדמיה שבדרך כלל מביא תוצאות לא נכונות.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים