איך בוחרים יהלומים לתכשיטים

ziv-or-jewelry   ||   23 בנובמבר 2021

עומדים לרכוש תכשיט משובץ ביהלומים? רוצים לדעת מהם הפרמטרים לבחירת יהלום לתכשיט כזה או אחר? בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מורחב בנושא.
רכישת תכשיט משובץ יהלומים הינה פעולה המיושמת על ידי כל אחד ואחת מאיתנו בשלבים כאלו ואחרים במהלך החיים, לרבות, רכישת טבעות אירוסין משובות ביהלומים לקראת קיומה של הצעת נישואין ו/או טקס האירוסין, רכישת עגילי יהלום לכבוד יום הולדתה של בת הזוג ואירועים נוספים בחיים בהם נרצה להעניק לעצמנו או ליקרי ליבנו תכשיט מהודר המעוטר ביהלומים.

מה צריך לבחון בבחירת יהלומים?

כאשר אתם בוחרים יהלומים לתכשיטים השונים אותם אתם רוכשים לבן/בת הזוג או לעצמכם, אנו ממצילים לכם להתייחס למספר פרמטרים מרכזיים בנוגע לאיכויותיו של היהלום אשר ישובץ על גבי התכשיט. במקרים מסוימים לדוגמא ברכישת צמיד טניס מעוצב, התכשיט מגיע כבר עם יהלום אחד או יותר המובנה בתוכו ובמקרים מסוימים בחירת היהלום מתבצעת באופן נפרד ורק לאחר מכן הוא מוצמד לתכשיט אותו רכשתם. בשני המקרים, חשוב לבדוק את גודל היהלום. גודל היהלום מצוין על פי קראט, כאשר בניגוד לתכשיטי זהב בהם הקראט מופיע באות K, קראט בתכשיטי יהלום מצוין באותיות CT או בהתאם למספר הנקודות השוות ערך למשקל היהלום. יחידת קראט אחת של יהלומים הינה שוות ערך ל-200 מיליגרם (כלומר 0.2 גרם). לעיתים, יחידת הקראט בתכשיטי יהלום יצוינו בנקודות, כאשר 100 נקודות מציינות יחידת קראט אחת השוות ערך ל-0.2 מיליגרם. ככל שערך הקראט הינו גבוה יותר כך ערך היהלום הינו יקר יותר.

היבטים נוספים אותם מומלץ לבחון בבחירת יהלומים כוללים את נושא צבע האבן. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של אבני חן ויהלומים המגיעים בצבעים שונים, כאשר בחירת הגוון חייבת להיעשות בהתאמה מלאה לסוג התכשיט אותו רכשתם ולגוון התכשיט עצמו. כמו כן, חשוב לבדוק את רמת הליטוש של היהלום ולוודא שהיהלום אותו רכשתם לוטש וחודש על ידי אנשי מקצוע העוסקים ומתמחים במכירת יהלומים, כאשר הליך מכירת היהלום כולל גם פעולת ליטוש יהלום ושמירה על רמת ניקיון גבוהה במיוחד. באתר האינטרנט של הבורסה ליהלומים ברמת גן תוכלו למצוא מידע מורחב אודות סוגי יהלומים בבורסה ברמת גן ולהיחשף למידע מורחב בנושא רכישת יהלומים.

פרמטר נוסף אותו חשוב לבחון בעת רכישת יהלומים לתכשיטים קשור למיומנויותיו המקצועיות של משבץ יהלומים כזה או אחר שתפקידו הוא למעשה לשבץ את היהלום בו בחרתם בתוך התכשיט.

ראו גם: טבעות יהלומים

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים