איך לקנות טבעת יהלום

ziv-or-jewelry   ||   1 בדצמבר 2021

אין ספק כי איש מאיתנו אינו קונה טבעת יהלום מדי יום. מדובר ברכישה מיוחדת אשר מתבצעת פעמים בודדות בלבד במהלך החיים, ולכן חשוב להקפיד לבחור את הטבעת המתאימה מכל הבחינות. כיצד ניתן לרכוש באופן הנכון ביותר את טבעת היהלום? יש מספר קריטריונים שחשוב לבדוק לגבי הטבעת כולה ולגבי היהלום בפרט.

תכונותיו של היהלום

היהלומים נבדלים זה מזה בפרמטרים שונים, אשר יכולים להשפיע באופן משמעותי הן על המראה שלהם והן על השווי הכספי שלהם. הראשון מבין הפרמטרים הללו הינו צבע היהלום. הכלל הוא פשוט- ככל שהיהלום מתקרב יותר לצבע לבן-שקוף ובוהק, כך הוא נחשב לאיכותי יותר. צבעי היהלומים נמדדים על סקלה, כאשר היהלומים בטווח D ועד F הינם היהלומים חסרי הצבע (אשר נחשבים לאיכותיים יותר), ואילו היהלומים מהתחום G ועד I נחשבים לפחות איכותיים, ומי שעינו טובה יוכל להבחין כי צבעם מעט צהבהב. עם זאת, חשוב לציין כי בעין בלתי מקצועית, ובעיקר במבט שטחי, כמעט ולא ניתן למצוא כל הבדל- ולכן מי שמעוניין לחסוך בעלויות בהחלט יוכל לבחור ביהלום בעל צבע שאינו שקוף לחלוטין. עוד פרמטר אשר משפיע על המחיר הינו גודלו של היהלום. מרבית הטבעות כוללות יהלומים במשקל של 0.3-0.5 קראט. חשוב לדעת כי אם מדובר בטבעת קלאסית בעלת יהלום מרכזי ויחיד- משקל נמוך של 0.3 קראט עלול שלא להספיק. עוד קריטריון חשוב ביותר הינו רמת החיתוך של היהלום. בתחום זה, כדאי שלא להתפשר- גם אם מדובר ביהלום שאינו שייך לרמת האיכות הגבוהה ביותר, חיתוך איכותי יוכל לגרום לו לנצנץ ולזהור.

עיצוב הטבעת

בעת בחירת טבעת היהלום האידאלית, חשוב שלא להתעלם גם מן העיצוב הכולל של הטבעת. ניתן לבחור בין עיצוב קלאסי, אשר על פי רוב כולל יהלום מרכזי אחד, לבין עיצובים מודרניים יותר, אשר חלקם כוללים מספר גדול יותר של יהלומים. חשוב מאוד להתאים את הטבעת אל טעמה ואל סגנונה האישי של מי שעומדת לקבל אותה- למשל, לאישה שנוהגת להתלבש באופן עדין ואלגנטי, לא מומלץ לקנות טבעת גדולה ובולטת מדי.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים