האם טבעת יכולה לשמש גם כמתנה ליולדת?

ziv-or-jewelry   ||   10 בדצמבר 2021

יכול מאוד להיות שהנישואין שלכם התרחשו כבר לפני שנים (או לפחות שחלפו מאז חודשים ארוכים), וסיכוי גבוה, שכאשר ביקשת את ידה בפעם הראשונה, כבר נתת לה טבעת אירוסין – אולי אפילו מדובר בטבעת יהלום יוקרתית ומרשימה. הזמן עבר, וכמו זוגות נשואים רבים, גם אתם החלטתם להתחיל ולעבוד על הרחבת המשפחה. בשעה הטובה, גיליתם שאתם בהריון, ועברתם חודשים מרגשים, אך לא תמיד פשוטים. ואז הגיע הרגע המרגש והמשמעותי מכל, רגע הלידה, ואתה היית כל כך גאה בה, על כך שהיא הייתה חזקה, ועל זה שהיא נתנה לך את המתנה הכי יקרה שיכולת לקבל – תינוק או תינוקת קטנה. ועכשיו, אתה מוצא את עצמך חושב על מתנה ראויה. אז אם אתה מתלבט, או מתקשה למצוא רעיונות למתנה ראויה, אין כל ספק שטבעת נוספת, היא מתנה שיכולה להפוך את אשתך למאושרת.

טבעת זו הבחירה הנכונה

אז גם אם כבר יצא לך לבחור בעבר טבעת יהלום עבור אשתך, גם בפעם השנייה, אתה עתיד להתמודד עם החלטה לא פשוטה. קיימות טבעות רבות ומגוונות הנבדלות אלו מאלו בפרמטרים רבים כמו: גודל היהלום ותכונותיו, עיצוב הטבעת, מחירים, והבדלים נוספים. כמובן, שהיתרון הגדול, העומד לרשותך עכשיו, כשאתם נשואים כבר שנים, הוא היכרות מעמיקה יותר עם ההעדפות והטעם האישי של אשתך בתכשיטים. יחד עם זאת, בכדי לבצע את הבחירה הטובה ביותר, יש החלטות רבות אותן אתה צריך לקבל.

בשלב הראשון – מומלץ לתכנן את התקציב אותו אתה יכול או מוכן להשקיע בטבעת – התקציב יסייע לך להתמקד רק באפשרויות הרלוונטיות מבין כל הטבעות המוצעות.

השלב השני– יהיה לנסות ולהיחשף לכמה שיותר טבעות יהלומים רלוונטיות – זה נכון, שתינוק חדש במשפחה, לא ישאיר לך יותר מדי זמן לחיפושים – אבל היום, בעידן האינטרנט, תוכל באמצעות לחיצת כפתור פשוטה להיחשף למגוון רחב של עיצובי טבעות אירוסין, בקטלוגים מקוונים. כמובן, שחשוב לזכור כי היהלום מהווה את גולת הכותרת של טבעת בעיצובים שונים, ולכן, חשוב לא להקל ראש בכל אותם הפרמטרים, המעידים על יהלום איכותי ומרשים, והם: קראט, צבע היהלום, דירוג הניקיון והחיתוך.

התשובה היא ברורה

אז אם גם אתם שואלים את עצמכם, האם טבעת יכולות לשמש גם מתנה ליולדת, התשובה היא ברורה – ודאי, ואפילו מדובר במתנה מומלצת – כל אישה אשר רק ילדה תשמח להתהדר בטבעת יהלום מרשימה ואלגנטית, על אצבעה, ומעבר לזה, לדעת שהבעל שלה, מעריך אותה על הדרך שעברה, ומעוניין להביע את הערכתו ואהבתו, ולהשקיע בטבעת יהלום אלגנטית ומרשימה. אז אם גם אשתך נמצאת בסוף ההיריון שלה, או שהיא כבר ילדה, ועוד לא הצלחת לחשוב על מתנה – זה בדיוק הזמן המתאים, להתחיל ולחפש טבעת אירוסין אלגנטית ומרשימה.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים