התאמת טבעות יהלום לכף היד

ziv-or-jewelry   ||   24 בנובמבר 2021

התאמה של טבעת למי שעומד לענוד אותה היא פעולה חשובה מאד שלא מומלץ להקל בה ראש. ישנם כיום סוגים רבים של טבעות במראה שונה ובעלות אופי שונה, וכך גם ישנן ידיים ואצבעות שונות. לכל אדם טעם אישי והעדפות אישיות שעליהם ירצה לבסס את הבחירות שלו ובכל אלה צריך וכדאי להתחשב כאשר מתכוננים לקנות טבעת, בעיקר טבעת כל כך חשובה כמו טבעת אירוסין מיוחדת. אם תוקדש לכך המחשבה הנכונה – לבטח תיבחר הטבעת שתתקבל באהבה רבה על ידי המקבל.

כאשר מדובר על אישה שעבורה מעוניינים לקנות את הטבעת – חשוב מאד להעריך האם היד שלה רזה או מלאה, האם היא גסה או עדינה. האם היא נוהגת לענוד תכשיטים נוספים או מה סגנון הלבוש שלה באופן יומיומי. גם סידור הציפורניים שלה חשוב, האם היא נוהגת לפקוד מכון מניקור מקצועי באופן קבוע, או מסדרת את הציפורניים בעצמה? התשובות לכל השאלות האלה עשויות להשפיע על בחירתה של הטבעת שתהיה המתאימה ביותר לרישה ולענידה על ידי מי שתקבל את הטבעת.

התאמת טבעת יהלום לכף היד

לא כל טבעת יהלום מתאימה לכל כף יד או לכל אצבע. אישה שעתידה לקבל טבעת אירוסין צריכה לאהוב את הטבעת בכל ליבה ולכן חשוב להקדיש כמה שיותר מחשבה על המראה של הטבעת המיועדת. אותה אישה תרצה לענוד את הטבעת וממש להרגיש שהטבעת הופכת להיות חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהיד שלה. זה יהיה הסימן שנבחרה הטבעת הנכונה והמתאימה ביותר. נשים רבות נוהגות להמשיך לענוד את טבעת האירוסין שלהן גם אחרי החתונה ולהקפיד על טיפולי מניקור על מנת שהמראה הכולל של האצבעות והיד יהיה מושלם.

במידה והטבעת נקנית בהפתעה כדאי לנסות להצטייד בתמונה של כף היד על מנת שנציגי מכירות של טבעות יוכלו לסייע ככל שניתן בהתאמה של הטבעת ליד ולאצבעות. במידה והתמונה נלקחת כבדרך אגב אפשר לראות מראש האם מבוצע מניקור על בסיס שוטף או שהציפורניים חשופות והאם הן מסודרות ומוקפדות או גזורות עד הבסיס.
באדיבות, זיו אור תכשיטים..

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים