טבעות נישואין מעוצבות לגבר

ziv-or-jewelry   ||   30 בנובמבר 2021

טבעת נישואין מעוצבת לגבר היא טבעת שאת הקווים לדמותה כולנו די מכירים: טבעת זהב דקה וחלקה ללא שום עיצוב, מינימליסטית למדי. זו היא בהחלט טבעת לגיטימית לגבר נשוי, ואין שום בעיה עם זה שאתם מעדיפים את הפורמט הזה של טבעות נישואין לגבר. יחד עם זאת, על אף שישנם גברים רבים שאסתטיקה נראית להם עניין מוגזם, ישנם גברים רבים אחרים שדווקא אוהבים את עולם העיצוב, אוהבים להיראות מטופחים, ואוהבים להשקיע בעצמם ולהעניק לעצמם תחושה של אסתטיקה אישית, גם מרימה את מצב הרוח. גברים אלה ישמחו דווקא לענוד על אצבעם טבעת מעוצבת ומסוגננת בטעם טוב.

טבעת עם עיצוב מעודן

טבעת נישואין מעוצבת לגבר אינה חייבת להיות גרנדיוזית, היא אינה חייבת לכלול אלמנטים “נשיים” וצבעוניים, והיא אינה חייבת לשדר מסר של התגנדרות. טבעות נישואין מעוצבות לגבר יכולות בהחלט לשמור על האיזון שבין הצורך בייחודיות ואסתטיקה, ובין הצורך לשמור על הפשטות הגברית, שכל כך הרבה גברים אוהבים ומתחברים אליה. טבעות אלה מביאות את העיצוב במגוון דרכים החל מהצורה הפשוטה ביותר של ענידת טבעת מעט יותר עבה מהרגיל, דרך טבעת המשלבת ריקוע וגימור מסוגנן על חשבון הגימור החלק והאנמי, וכלה בטבעת המשלבת צבעים שונים, סוגי זהב שונים ואולי אפילו אבן חן מיוחדת.

בדקו קטלוגים וגלריות כדי להבין את מכלול האפשרויות העומדות בפניכם

אם אתם מחפשים טבעת נישואין מעוצבת לגבר, אבל לא יודעים בדיוק להגדיר מה זה אומר, ומה המשמעות של עיצוב בכל המשוואה הזאת, תוכלו להיעזר בשורה של קטלוגים וגלריות שיחשפו בפניכם שורה ארוכה של אפשרויות מהן תוכלו לבחור מוטיבים מרכזיים ולגבש אותם יחד לקווים מנחים סביב הטבעת שאותה תרצו לקנות. כמו כן, כדאי להגדיר קווים אדומים שאותם אתם לא רוצים לחצות, כמו למשל יהלום, אבן יקרה, שילוב של זהב לבן וזהב צהוב וכדומה. ייתכן מאוד שאתם מחפשים טבעות נישואין מעוצבות, אבל יש גבול לעיצוב שאתם מוכנים לשאת על ידכם.

יש לכם את הזכות להביע את עצמכם

בשורה התחתונה, אנחנו חיים בעידן בו לאינדיבידואל יש את הזכות לומר את שלו מעבר למה שמקובל, למה שסטנדרטי ולמה שנורמטיבי. ייתכן שאתם מתחברים לטבעת פשוטה וחלקה וזה בסדר גמור, אבל אם אתם רוצים משהו אחר, משהו שונה, משהו מיוחד, גם זה בסדר גמור, וכיום חנויות התכשיטים יודעות להציע לגם מגוון רחב של אפשרויות מהן לבטח תוכלו למצוא את האפשרות המתאימה לכם ביותר.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים