טבעת אירוסין מרובעת

ziv-or-jewelry   ||   23 בנובמבר 2021

הגעתם להחלטה ואתם רוצים להציע נישואים לבחירת לבכם. אתם יודעים שהיא מצפה להצעה רשמית שתגיע עם טבעת קסומה ונוצצת ואולי אף תפתיעו ותכרעו רגל לכבוד המעמד. אבל מה שבעיקר חשוב כעת זה לרכוש את הטבעת הכי מתאימה לבחירת הלב שלכם. טבעת שתייחד אותה ותעניק לה את התחושה שהשקעתם מחשבה וזמן בבחירה של הטבעת ותעניקו את ההרגשה שאתם מאמינים שמגיע לה את כל היופי שבעולם.
לכן חשוב להיות מקורי, היום מקוריות היא שם המפתח בכל תחום. תרבות השפע יצרה תחושה שכל מה שמקורי הוא מיוחד יותר. גם בעולם התכשיטנות שמים דגש למקוריות לרבות בטבעות נישואין ואירוסין. טבעות אירוסין מרובעות הן ללא ספק בחירה משולמת להצעת נישואין. הן מיוחדות ולא ניתן לראות אותם על הרבה בחורות הן בעלות עיצוב מרשים שבולט על האצבע ותמיד ניתן להוסיף להן יהלום או כל אבן חן אחרת שתעצים את ההדר והיופי.

טבעת אירוסין יהלום מרובע

טבעת אירוסין מרובעת יכולה להגיע במגוון של גוונים בצבע זהב לבן שהוא קלאסי ורוב הנשים מעדיפות אותו. גם בצבע זהב צהוב ובצבע זהב אדום. כמו כן, יכולות להיות משובצות עליה מגוון של אבני חן או שהיא תגיע כטבעת יהלומים מרובעת, או יהלום בודד ומרשים. המגוון הוא רחב ואין ספור של דוגמאות, ניתן גם לחשוב על עיצוב אישי של טבעת יהלום מרובעת.

תכשיט נכסף

חשוב מאוד בכל בחירה של טבעת אירוסין לא להקל ראש כיוון שטבעת אירוסין היא תכשיט שכל אישה מצפה לקבל יום אחד, ועם השנים היא תצבור את מלוא הסנטימנטליות והיא תשמור אותה לעד ואפילו לדורי דורות. לכן רצוי להשקיע בה מחשבה ויצירתיות, ושיהיה לה מראה קלאסי יותר מכל תכשיט אחר. מלבד זה הטבעת היא הצפייה למענה של אהובת לבכם ל- כן. לכן היהלום המנצנץ והעיצוב הייחודי הם מה שיגרמו לה לחייך ולהוציא את המילה הנכספת.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים