טבעת יש? עכשיו מציעים נישואין!

ziv-or-jewelry   ||   30 בנובמבר 2021

בלי ששמת לב, חנות תכשיטים הפכה להיות בשבועות האחרונים הבית השני שלך. הרצון לבחור את טבעת האירוסין המושלמת עבור בחירת לבך, הביא אותך לבקר רבות בחנות התכשיטים בה בחרת לרכוש את הטבעת. תשמח לגלות שאתה לא לבד, וגברים רבים משקיעים מחשבה רבה בבחירת טבעת האירוסין, וזאת במטרה לשמוע את צמד המילים: I DO. אז אחרי שיש לך טבעת נוצצת ומרהיבה שנבחרה בקפידה מתוך מבחר עצום של חנות תכשיטים, כל שנותר הוא להשקיע מחשבה בהצעת הנישואין. איך תוכל להפתיע אותה ביום המאושר בחייה? כל התשובות לפנייך.

1.טבעת בחופשה הרומנטית שלכם:

לאחר שהתייעצת רבות עם מוכרן של חנות תכשיטים אודות הטבעת, כעת היא נמצאת בכיס שלך ומוכנה להגיע אל יעדה. אתה ובת זוגתך מתכננים כבר המון זמן טיול רומנטי בחו”ל, כך שנדמה שמדובר על העיתוי המושלם עבורך להנציח את האהבה שלכם. מה שהופך את הטיול לרומנטי הוא בעיקר הנוכחות של שניכם, כך שלא תצטרך לעשות יותר מדי, אלא רק להביע את הרגשות הכנים שלך בפני בחירת לבך, ולחזור לארץ כשאתם מאורסים ועתידים להתחיל את תהליך הפקת החתונה שלכם.

2.אהבה במרומים בכדור פורח:

המון גברים רוצים להביע את שיא אהבתם בכך שהם מציעים את הצעת הנישואים שלהם על הגובה. אז אם נדמה שטיסה כבר הפכה להיות בנאלית, נדמה שכדור פורח הוא המקום המושלם להצעת הנישואים שלכם. את האטרקציה של הכדור הפורח תוכלו לעשות כאטרקציה פרטית, כך שעל הכדור יהיו רק אתה ובחירת לבך, בליווי המפעיל. מעבר לעובדה שתוכל להציע לה את ההצעה בכדור הפורח, הרי שתוכל גם להפנות את מבטה אל הקרקע ושם יחכה לה שלט ענק שבו כתובה הצעת הנישואין. מדובר על טקס מרגש ומיוחד שישאיר אותה נרגשת לעוד זמן רב.

3.רומנטיקה במחשב, ובדברים הקטנים:

לעתים ניתן לחשוב כי הרומנטיקה נמצאת רק בדברים הגדולים, ושעל מנת לרגש ולהפתיע צריך לחשוב מחוץ לקופסא. תתפלאו לגלות כי תוכלו להציע הצעת נישואים מרגשת גם בחלל הבית שלכם, במאמץ פשוט ועם המון רומנטיקה וחן אולי תעצבו את הבית בקליק כהפתעה לפני שהמופתעת תגיע, תוכלו להעזר באתר הזה. לאחר שביקרת אצל מוכרני התכשיטים ובחרת חנות תכשיטים לרכוש בה את הטבעת, כעת הגיע הזמן לעשות בה שימוש. תוכל לשנות את מסך הבית במחשב האישי שלה לתמונה של שניכם ובו כתובה הצעת הנישואין. הצעה שכזו היא הצעה מפתיעה, שקשה לצפות בה בעת שהיא ממתינה על מסך המחשב.

4.אהבה בפומבי – מודעה פרסומית בעיתון:

בעת שאתם מציעים נישואים, אתם מתגאים מאד באהבה שלכם. חלק מהגברים רוצים לעשות את הצעת הנישואין כטקס פומבי ומרגש, להצהיר על אהבתם בכל הכוח. ישנם גברים הבוחרים להציע את הצעת הנישואין שלהם על גבי העיתון. כשם שאנשים מפרסמים הודעות אודות משרות שונות, נדל”ן ומוצרים למכירה, ישנם אלו הבוחרים לבקש את ידה של אהובתם על גבי העיתון. מדובר על הצעה מרגשת ולא שגרתית שיכולה לרגש את בחירת לבכם מאד. בעת שהיא תדפדף להנאתה בעיתון החביב עליה, היא לפתע תגלה תמונה משותפת של שניכם עם הצעת הנישואין. אין ספק כי באותם הרגעים, היא תהיה הבחורה המאושרת בעולם.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים