כיצד לטפל ולנקות טבעות יהלום

ziv-or-jewelry   ||   30 בנובמבר 2021

טבעות יהלום נמצאות יום יום על אצבעותינו והן נוטות להתלכלך עם השנים ולצבור לכלוכים שונים בעיקר בחריצים קטנים בכוסית המחזיקה את היהלום ובכלל. לכלוכים אלו מצטברים כתוצאה מבישול, אפייה, ניקיון ובכלל באופן כללי, הרי אנו נוגעים עם אצבעותינו ביום יום בפריטים שונים, לכן הן מרבות להתלכלך ולצבור חיידקים רבים שיכולים להשפיע על המראה הכללי שלהן. מסיבות אלו, חשוב לטפל ולנקות אותן בצורה מקצועית כל תקופה מסוימת על מנת שיישארו נקיות ואסתטיות לאורך שנים רבות. ניקוי תכשיטים ניתן לבצע באופן עצמאי בבית על ידי חומרים מיוחדים, אך ניתן גם לפנות לחנויות תכשיטים המציעות עבור הקהל הרחב שירות ניקוי טבעות יהלום ותכשיטים שונים כמו – עגילים, צמידים, שרשראות ועוד.

טיפים לניקוי ביתי של תכשיטים

כיום, ניתן למצוא בשוק מטליות מיוחדות לצורך ניקוי תכשיטים, אך כמובן שנית לבצע זאת גם באמצעות מטלית רגילה. תוכלי למלא קערה עם מים פושרים (לא חמים), להוסיף אבקת כביסה או חומר מיוחד לניקוי תכשיטים ולהשרות את התכשיט למשך כרבע שעה – עשרים דקות. לאחר מכן, תוכלו להבריש בזהירות את התכשיטים על ידי מברשת שניים היטב בין החריצים כדי להסיר לכלוך שהצטבר בחריצים של התכשיטים. לאחר מכן יש לייבש את התכשיט היטב במייבש שיער או על ידי מטלית מיוחדת להברקת תכשיטים. חשוב מאוד שמטלית הניקוי תהיה עשויה מחומר רך כמו – פלנל או כותנה, שהרי בדים סינטטיים או נוקשים עלולים לשרוט את התכשיטים. מה לא לעשות? אל תנקו את התכשיט בכיור, מכיוון שהוא יכול ליפול לכם לצינור הביוב וודאי לא תרצו והזעיק שרברב שיחלץ לכן את התכשיט. דבר נוסף, אל תנסו להסיר לכלוך בעזרת מחט או חפץ חד, הרי חפצים אלו יכולים להזיק לטבעת או במקרים קיצוניים להוצאת היהלום ממקומו.

כיצד תשמרו על הטבעות נקיות לאורך זמן?

·טרם בישול או אפייה הוציאו את הטבעות ושימו אתן במקום נסתר, עדיפות בקופסת תכשיטים, כדי שלא ילכו לכן לאיבוד. ·טרם שימוש בחומרי ניקוי וניקיון הבית, הסירו את הטבעות או השתמשו עם כפפות ניקוי שיגנו על התכשיטים, אך מומלץ להסיר את התכשיט כי לעיתים הטבעות יכולות לקרוע את הכפפות. ·טרם שטיפת כלים, הסירי את הטבעות, על מנת שלא יפלו לך מהיד או הינזקו מחומרי הניקוי. ·טרם כניסה לבריכה או לים, הסירו את הטבעות ואת התכשיטים כדי שלא תאבדו אותם וגם כדי שהכלור לא יזיק לזהב. ·בעת מריחת קרם גוף, הסירו את הטבעות מכיוון ששאריות קרם יוכלו להישאר בטבעות. ·טרם התזת בושם, שימו לב שלא לפגוע בתכשיט או להתיז עליו. בכל מקרה, הקפידו על ניקוי התכשיטים אחת לתקופה מסוימת, כדי לשמור על איכותם וניקיונם למשך שנים רבות. בכל אופן תוכלו להתייעץ לגבי הניקוי שלהם בעת רכישתם.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים