מאורסים? הנה השלבים הבאים לקראת החתונה

ziv-or-jewelry   ||   24 בנובמבר 2021

אין הרבה רגעים משמחים יותר מאשר תשובה חיובית לאחר שליפת טבעת אירוסין. לאחר מספר שעות, ימים או שבועות של אופוריה בשלב האירוסין, בני הזוג מבינים שהמסע המשותף שלהם לקראת הנישואים רק מתחיל. אין להם יותר מדי זמן לנוח, כי עליהם להתחיל לתכנן את החתונה בהקדם האפשרי. מהם הצעדים שפשוט אי אפשר בלעדיהם?

מציאת מקום לחתונה

השלב הראשון בתכנון חתונה הוא קבלת ההחלטה בעניין המקום שיארח אתכם בערב המאושר בחייכם. זה מתחיל בבחירת אזור גיאוגרפי. רבים ימליצו על חתונה בצפון, שמגלמת בתוכה מספר יתרונות. זהו אזור הידוע ביופי הטבעי שלו, שיכול לספק תפאורה יוצאת מן הכלל לכל חתונה ואת האווירה השמחה שמצפים לה. המקומות המיועדים לחתונות הנמצאים באזור הם הכל חוץ משגרתיים, כך שגדלים הסיכויים לקיום חנות בוטיק בצפון חתונה מהסוג הזה תספק לאורחים את הערך המוסף הנחשק ותתבלט ביחס לחתונות אחרות.

אף על פי שנקודת ההתחלה של חתונה בצפון בהחלט חיובית, עדיין יש להשקיע מאמצים במציאת מקום החלומות. לאחר שבוחרים את האזור הגיאוגרפי יש להיכנס לעובי הקורה ולבחון מקומות ספציפיים. חשוב לראות אם המקום מתאים לחלומות של בני הזוג ביחס לחתונה שלהם וגם לנתונים טכניים דוגמת מספר האורחים המשוער. (חתונת בוטיק נוטה להיות קטנה ביחס לאחרות).

מציאת ספקים לחתונה

בחרתם מקום לחתונה? יפה מאד, אבל עדיין יש לכם עבודה. לא משנה עד כמה המקום הזה נראה אטרקטיבי, עדיין תצטרכו ליצור קשר עם נותני שירות או עם ספקים אחרים. אם המקום אינו מציע תפריט קולינרי משלו, חברות הקייטרינג ייכנסו לתמונה. חשוב לבחור בחברה מובילה ששמה הולך לפניה. מומלץ לסקור את התפריט הכללי שלה, אם כי שלב הטעימות יהיה בדרך כלל לאחר שתסגרו עם חברה או עם נותן שירות.

המוזיקה היא חלק בלתי נפרד מכל חתונה, כך שבחירה של תקליטן היא בגדר חובה. רצוי למצוא תקליטן שמדבר בגובה העיניים עם בני הזוג, ושהכימיה איתו חיובית. הוא צריך להבין את הרצונות ואת הטעם האישי של בני הזוג, והם מצדם צריכים להרגיש נוח לשתף אותו בכל שאלה או התלבטות.

גם במקרה של צלמים, הטעם האישי של בני הזוג צריך לשחק תפקיד. ההמלצה המועילה היא לעיין בתיק העבודות של הצלם, אבל לקחת בחשבון שהוא יציג לרוב רק את המיטב. גם כאן שאלת הכימיה היא משמעותית, כי הזוג צריך להרגיש בנוח במהלך הצילומים. גם לגבי הבחירות האחרות – ספקי אטרקציות וכן הלאה – חשוב להשקיע מחשבה.

בכל אחד מהמקרים, רצוי שתכניסו את ההיבט הכלכלי לתוך המשוואה כמו בכל נישואין. לגבי כל החלטה מומלץ לראות במה היא כרוכה מבחינה כלכלית, האם ניתן לצמצם את העלות (מבלי לפגוע בטיב השירות שמקבלים) ואיך היא משפיעה על המאזן הכולל של החתונה. במקרים רבים מומלץ להגדיר תקציב כללי ולנסות לעמוד בו.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים