שדרוג מראה הכלה בעזרת תכשיטים מעוצבים

ziv-or-jewelry   ||   1 בדצמבר 2021

כל כלה רוצה להיות יפה וזוהרת ביום חתונתה ולהציג הופעה מרשימה בפני 500 אורחי ואף יותר. ביום החתונה, כלות רבות מתכננות הכל היטב עד לפרטי פרטים, אם זה בחירת שמלה מרשימה, סידור איפור ושיער ובניהם גם בחירת תכשיטים יפים שאלו ילוו אותה לאורך כל הערב ומרגש ויונצחו בשלל התמונות של האירוע. כל כלה בוחרת לעצמה את הסגנון התכשיטים האהוב עליה, אם זה על פי האופי שלה, על פי מבנה גוף או על פי טעמה האישי. יש לא מעט סגנונות של כלות, חלקן אוהבות מראה קלאסי נקי, אך בעלי אמרה מיוחדת ושובבה, חלקן אוהבות להיראות גרנדיוזיות ונוצצות ממש כמו נסיכות, ישנן כלות שאוהבות את המראה הוינטאג’, כפריות ואפילו כאלה שאוהבות סגנון פשוט לגמרי. בכל מקרה של בחירת חנויות תכשיטים לכלות, נראה כי בדרך כלל כלות לא בוחרות בתכשיטים כבדים, ומגושמים, אלה יותר תכשיטים קלאסיים כאלה שמעוצבים בטוב טעם.

סוגים שונים של תכשיטים לכלה

יש לא מעט סוגי תכשיטים לכלות, בין אם מדובר בטבעת יהלום מרשימה אשר מבצבצת מבין אצבעותיה של הכלה, צמידים מרשימים, עגילים נופלים או צמודים, שרשראות קולר או נשפכות, נזם מיוחד, כתר כתכשיט ונראה כי האופציות הן רבות, כך שעל כלות רק לבחור את הסגנון האהוב עליהן, אך כמובן בטוב טעם ובהתאם למראה השמלה והמראה הכללי הרצוי. מבין האופציות הרבות ניתן למצוא גם תכשיטי זהב עם פנינה שהם תמיד באופנה ומעניקים לכל כלה ובכל סגנון מראה מלכותי מרשים ביותר, ממש כמו נסיכות בארמון מלכותי.

התאמת תכשיטים לכל כלה באופן אישי

כמובן שאין סוף לעיצובים ולאופציות הרבות, ועל פניו נראה כי עולם התכשיטים טרם סגר את חותמו ואמנים ממשיכים ליצר קשת רחבה של סגנונות עיצוב כיד הדמיון. את תכשיטי הכלות ניתן לתאים בקפידה לכל אופי וטעם וניתן להרכיב אותם בתאמה אישית לכל כלה, לדוגמא – לכלות הלובשות שמלת כלה בגוון הלבן ניתן להתאים תכשיטים עם פנינים לבנים או תכשיטי זהב עדינים שיעניקו לכל כלה ברק ואור. לעומת זאת, כלות שלובשות שמלות כלה בגוון קרם או שנהב, יכולות להתאים תכשיטים בגוון זהב לבן או צהוב וזאת לצד יהלומים או זרקונים שיעניקו לכל כלה מראה וינטאג’ ועדין.

לעומת זאת, אם מדברים על לשמלות כלה עם מחשוף עמוק או שמלות בעלות גב חשוף, יתאימו יותר שרשראות בצורה של V אשר מגיעות עד קו החזה וכך גם להפך, במידה ומדובר בשמלות כלה עם מחשוף גבוה, יתאימו שרשראות קצרות, כדוגמת שרשראות קולר מרשימות או שרשראות עם תליון קטן ועדין משולב בטוב טעם עם השמלה המרשימה. חשוב לציין כי את התכשיטים יש לבחור בטוב טעם, כך שהם לא יגנבו את ההצגה של השמלה, כך שלעיתים טבעת יהלום, עגילים צמודים ושרשרת עדינה, תוכל להקנות לך לוק מושלם.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים