איך לעצב טבעות אירוסין עם אבני חן

ziv-or-jewelry   ||   24 בנובמבר 2021

טבעות אירוסים המשלבות אבני חן הן ללא ספק אחד הטרנדים הלוהטים בזירת טבעות האירוסים ומאפשרות לכל גבר לבחור את גוון האבן הרצויה ולכרוע ברך כדי לבקש את יד חברתו עם אבן צבעוני השונה מהסטנדרט הרגיל. רוב טבעות האירוסין בשוק הן בגדם סוליטר המוכר היטב לכולנו, כזאת עגולה עם יהלום בולט במרכזה המאפשר קבלת מראה מיוחד. אך רבים מעוניינים דווקא לשבור את המראה הסטנדרטי המוכר ודווקא לרוכש טבעת השונה מהסטנדרט הרגיל בכדי לאפשר להם להפתיע את בת הזוג עם טבעת מיוחדת וצבעונית המתאימה לאופייה המיוחד. טבעת בשילוב אבני חן יכולה להיות טבעת מיוחדת ביותר, ואם בכל זאת תרצו יהלום לבן תוכלו לשלב ם וגם, כלומר טבעת יהלום לבן המוכרת בנוף הטבעות ולצד היהלום להוסיף אבני חן בצבעים שונים שיכבשו את ליבה של בת הזוג.

היופי שבטבעות המשלבות אבני חן

ישנם יתרונות רבים בבחירת טבעת אירוסים המשלבת אבני חן, כאשר היתרון הבולט הוא המראה השובה של אבן החן. מלבד זאת, יש מגוון רב של צבעי אבני חן, מה שמאפשר לכם לבחור את הגוון שהיא אוהבת ופשוט לשלבו בטבעת האירוסים, כך שהיא ללא ספק תופתע כאשר לפתחו את קופסת הטבעת, תכרעו ברך ותציגו לה את טבע האירוסים המשולבת באבני חן מיוחדות עם הגוון שהיא כל כך אוהבת. אם כך, מדובר בשינון מרענן וכל כך יפה, ולכן מי שמעוניין בטבעת אירוסין השונה מהסטנדרט המקובל מדובר בבחירה נהדרת שתוכל לקדם אתכם לעבר צמד המילים הנחשקות ביותר – I DO.

מגוון רב של אפשרויות, נותר לכם רק לבחור

אפשרויות העיצוב בטבעות בשילוב אבני חן צבעוניות הם אינסופיות, ולכן תוכלו לבחור סגנונות שונים של אבנים כדוגמת – האמרלד, רובי, ספיר, פנינה ונראה כי הרשימה עוד ארוכה. כמו כן, תוכלו לבחור את גודל האבן הרצויה ואפילו מספר רב של צורות של אבנים כגודמת – צורת טיפה, אבן מרובעת, מלבנית, לב, משולשת ועוד מגוון רב של צורות שיהפכו את הטבעת למקורית ומעניינת.

אפשר לבחור סוגים שונים של זהב

לרוב, בטבעת יהלום לבנה השילוב של הזהב המתאים הוא זהב לבן או זהב צהוב, אך כאשר מדברים על טבעת אירוסין המשלבת אבני חן צבעוניות תוכלו לבחור מספר רב של צבעי זהב כדוגמת – צבע הזהב, אדום, לבן, נחושת, כסף ועוד.

מבחר עשיר של צבעים

אבני חן מגיעות במבחר רב של צבעים מיוחדים המקנים לטבעת מראה עשיר ומיוחד אותו לא תוכלו למצוא בטבעות אירוסים רגילות. הצבעים הפופולריים של אבני ח הן – טורקיז, צהוב, וורוד, סגול, כחול, ירוק, תכלת, בורדו ועוד מגוון רב של צבעים. אם תרצו טבעת אירוסים צבעונית תוכלו לבחור כמה אבני חן שיכולות להיות בשורה על הטבעת וליצור קשת צבעים יפיפיים במיוחד שלא ניתן לראות בשום מקום אחר. לסיכום, אם גם אתם מחפשים טבעת אירוסין שונה מהסטנדרט המקובל, טבעת משובצת עם אבני חן בגוונים מיוחדים היא ללא ספק הבחירה הנכונה, כזאת שתפתיע את הכלה לעתיד ותגרום לה לענוד את הטבעת בגאווה ליהנות ממנה בכל יום מחדש.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים