האם הטבעת אירוסין שלך בטוחה בכספת?

ziv-or-jewelry   ||   23 בנובמבר 2021

השקעתם רבות בבחירת טבעת האירוסין, עכשיו צריך לדעת איך לשמור עליה מפני פריצות וגניבות.
לא בכל יום קונים טבעת אירוסין. מדובר בתכשיט המסמל את ההחלטה של בני הזוג להינשא ולבלות את שארית חייהם ביחד, ולכן טבעת זו היא בעלת משמעות רגשית רבה עבור שניכם. את החיפוש אחר טבעת אירוסין צריך לערוך בסבלנות, עד למציאת הטבעת המדויקת ששניכם תאהבו ושתתאים בצורה מושלמת לכף ידה.

היכן קונים טבעות אירוסין?

ישנן חנויות תכשיטים רבות בישראל, אולם מכיוון שמדובר בתכשיט לחיים חשוב לקנות מחנות יוקרתית ובעלת מוניטין, המייצרת את הטבעות במקום ומתחייבת לתהליך ייצור קפדני ולשימוש בחומרי גלם איכותיים בלבד.
טבעות אירוסין בדרך כלל עשויות מזהב בשילוב אבן חן יקרה או יהלום, ויש מגוון סגנונות עיצוב וצבעים מתוכם אפשר לבחור. בכל חנות תכשיטים תוכלו להתרשם מקולקציית הטבעות הקיימת ולעתים ישנו גם אתר אינטרנט שם ניתן לסייר בנחת באופן וירטואלי בין הדגמים השונים, וללחוץ על הדגם הרצוי כדי לקבל את כל הפרטים המלאים.
לצד קולקציות קיימות ישנן חנויות תכשיטים המציעות גם טבעת אירוסין בעיצוב אישי. מכיוון שמדובר בתכשיט בעל משמעות רבה, שאמורים לענוד באופן יומיומי, חשוב מאד לקלוע לטעם של בת הזוג בבחירת הטבעת. אחרת, הטבעת תשכב בבית והיא לא תהנה ללכת איתה. טבעת אירוסין מוצלחת היא כזו שתתאים בצורה מושלמת לכף ידה ותשתלב היטב עם כל מערכת לבוש ובהתאמה לכל אירוע: יומיומי או חגיגי.

איך שומרים על טבעת אירוסין?

טבעת אירוסין עשויה בדרך כלל מזהב ומיהלום. שני החומרים הללו הם חומרים יקרים וצריך לדעת כיצד לנקות אותם ואיך להגן עליהם מפני נזקים שונים כולל נזקי הזמן. כמו כן, ישנם מקרים בהם מורידים את הטבעת וצריך מקום בטוח בו ניתן להניח אותה. במקרה כזה צריך כספת.

מתי צריך כספת?

יש נשים המורידות את טבעת האירוסין בכל לילה לפני השינה. נשים אחרות מעדיפות להוריד אותה מיד כשהן מגיעות הביתה. מקרים נוספים הם כאשר נוסעים לחופשה ארוכה ורוצים לוודא שהטבעת לא תלך לאיבוד, ולכן בוחרים להשאיר אותה בבית. לעתים, בשל שינויים הורמונליים כמו הריון או לידה, האצבעות מתנפחות מעט ואז מומלץ להסיר את הטבעת לתקופה מסוימת עד שהנפיחות תרד.
בכל אחד מן המצבים הללו כדאי לדאוג שתהיה לכם בבית כספת. ישנם סוגים רבים של כספות. יש כספת חסינת אש לעסק, כספת לחנות תכשיטים וכספת לשימוש ביתי. מחירי הכספות שונים בהתאם לסוג הכספת ולחברה המייצרת. כדי שלא תשלמו מחיר יקר תמורת כספת חסינת אש כשאין בכך כל צורך, או להיפך – תרכשו כספת פשוטה שלא תגן על התכשיט היקר ביותר ללבכם, כדאי להתייעץ עם גורם מקצועי.

מתלבטים בין כספת חסינת אש לכספת אחרת? כדאי לבדוק איזו כספת תעמוד בדרישות חברת הביטוח שלכם. כספת כזו תוכל לשמש אתכם רבות במקרה של גניבה, שריפה או אירוע אחר שהוביל לאובדן הטבעת.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים