ההבדלים בין טבעות אירוסין וסוגי הזהב

ziv-or-jewelry   ||   1 בדצמבר 2021

בחירת טבעת אירוסין, טומנת בחובה בחירה קפדנית אשר תתאים באופן משלם לאופי הכלה המיועדת, הן מבחינת סגנון עיצוב הטבעת והן מבחינת סוג הזהב. רבות דובר על בחירה נבונה של טבעת אירוסים, ועל היהלום הנוצץ שהוא גולת הכותרת בכל טבעת, אך לעיתים מרוב ההיצע הרב הקיים בשוק, ניתן ללכת מעט לאיבוד. החוכמה היא לבחור את הטבעת אשר מתאימה בדיוק לאופייה, זאת תוכלו לבצע על ידי שימת לב לתכשיטיה ואפילו לקבל עזרה מקרובת משפחה שלה או מחברה טובה רק כמובן אם הן יודעות לשמור סוד כדי שלא תיהרס לכם אפקט ההפתעה של הצעת הנישואין.

אז בואו נראה אילו סוגי טבעות קיימות בשוק:

טרם בחירת טבעת אירוסין, חשוב לדעת כי ישנם סוגים רבים של עיצובים כמו – טבעת סוליטר, טבעת טוויסט, טבעת משובצת יהלומים, טבעת משובצת עם אבני חן, טבעת שטוחה, טבעת גולמית ועוד. כמובן שיש להתאים את סוג הטבעת לאופי הכלה לעתיד, על פי סגנון התכשיטים שהיא עונדת ולפי אופייה. לדוגמא, אם היא בעלת אופי שקט ובעלת טעם פשוט, תוכלו לבחור בטבעת קלאסית עדינה, יותר בסגנון טבעות סוליטר בצבע זהב לבן או צהוב, אך אם היא בעלת אופי תוסס, תוכלו לבחור בטבעת מגושמת עם יהלום בולט ולשלב אפילו כמה צבעים של זהב.

קצת על טבעות סוליטר

טבעת סוליטר הינה מאופיינת בעיצוב הקלאסי ובה יהלום מרכזי, אשר מוחזק על ידי שיני זהב, והיא מגיעה חלקה ללא שיבוצים ואלמנטים נוספים. בחירה זאת, היא הקלאסית והפופולרית ביותר והתוצאה היא מרשימה וקלאסית. ישנן טבעות סוליטר בעיצובים רבים, חלקן עם צורות שיבוץ שונות מבחינת היהלום ישנם כוסיות אשר מחזיקות את היהלום בעלות 2.4.6 שיניים. מעבר לכך, ישנן טבעות אירוסין סוליטר, אשר מגיעות ללא שיניים כלל בהן היהלום שקוע במסגרת הטבעת והוא מהווה מראה נמוך. בחירה זאת מתאימה לנשים שאינן אוהבות את בליטת היהלום מהטבעת.

טבעות אירוסין “טוויסט”

טבעות אלו, הן בעלות מראה יותר מעוצב בניגוד לטבעות סוליטר והן עם נגיעה אישית ואופי ייחודי. הן יכולות להגיע במראה עיצובי מפותל וניתן לשלבן עם כמה צבעי זהב. בעיצוב זה, ניתן לשחק עם האלמנטים המרכיבים את הטבעת, הן מבחינת מיקום האבן או היהלום, מבחינת עובי הטבעת, גודלה, וכמות החומר המרכיב אותה.

טבעות אירוסין “פאווה”

המשמעות של המילה “פאווה” היא כמות גדולה של יהלומים אשר שמשובצים בטבעת אחת. למעשה, מדובר בשיבוץ של יהלומים הסובבים את הטבעת. טבעות אלו הן טבעות רחבות יחסית לאחרות עם עיצוב יוקרתי ומרשים במיוחד. לרוב, מדובר בטבעות יקרות למדי והיהלומים בהן נוצצים ונראים מכל עבר. כמובן שניתן לבחור את סוג היהלומים הרצוי מבחינת גודלם ואיכותם ולבחור את המראה הרצוי גם מבחינת רווחים בין יהלום ליהלום.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים