ההבדלים בין טבעת אירוסין לטבעת נישואין

ziv-or-jewelry   ||   1 בדצמבר 2021

גברים רבים מתבלבלים בין טבעת אירוסין לטבעת נישואין ובצדק, הרי פעם בחיים רוכשים טבעות שכאלה, לכן בואו נעשה סדר ונראה מתי קונים כל טבעת ומה ההבדלי בניהם. ראשית נסביר כי טבעת אירוסין, היא הטבעת הראשונה שרוכשים והיא מיועדת לצורך הצעת הנישואין המרגשת.
טבעת נישואין, היא הטבעת בה מקדש הגבר את האישה מתחת לחופה. שתי הטבעות הללו, צריכות להיבחר בקפידה ולכל אחת מהן יש דרישות בסיסיות לגבי המראה שלהן.

מהי טבעת אירוסין?

טבעת אירוסים היא הטבעת המוכרת עם היהלום, בה החתן כורע ברך ומבקש והינשא לבת זוגו לעולמים. טבעת זאת יכולה להיות מעוצבת כפי שאתם רוצים, אך נהוג להפתיע את הכלה עם טבעת יהלום נוצצת כדי להרשים אותה ותסכים להצעה. את הטבעת חשוב להתאים בקפידה לסגנון הכלה המיועדת מבחינת עיצוב הטבעת, סגנונה, צורתה וצבעה.

מה האופציות העומדות לרשותכם?

בעולם עיצוב טבעות אירוסין, ניתן למצוא מבחר רב של דגמים, החל מטבעות קלאסיות, יוקרתיות, עדינות, משובצות באבן אחת ואולי יותר. טבעות עם כוסיות בולטות (כסיות הם אלה שמחזירות את היהלום), טבעות סוליטר ועוד מגוון רב של עיצובים מרשימים המותאמים לכל כלה ולכל אופי.

מהי טבעת נישואין?

על פי ההלכה היהודית, ישנה הגדרות מסוימות לעיצוב הטבעת ודרישות שונות על פיהם החתן צריך לעמוד. בטבעת זאת, החתן מקדש את הכלה תחת החופה ועונד לה את הטבעת. הדרישות לטבעת: הטבעת הנישואין צריכה להיות עגולה בחלק הפנימי והחיצוני, מכיוון שהיא מייצגת שלמות ואת הקשר ההדוק בין בני הזוג. בחלק החיצוני של הטבעת, ניתן לחרוט כל שתרצו, אך לאחר סיום הטקס. ישנם הנוהגים לחרוט את תאריך הנישואים ואת שמותיהם. על הטבעת להיות עשויה מחומר אחד בלבד ללא שום עירובבין מתכות שונות לדוגמא – אם הטבעת עשויה מחומר זהב טהור, כלל הטבעת צריכה להיות עשויה מחומר זה. על הטבעת להיות שווה לפחות פרוטה ועל החתן לרכוש אותה מכספו. טוב בימנו אין אדם שלא יכול לאפשר לעצמו לרכוש טבעת, אפילו במחיר נמוך. שהרי ההלכה קובעת כי על הטבעת להיות לפחות שווה פרוטה, כלומר לפחות 5 אג’ ועל החתן לרכוש את הטבעת מכספו האישי.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים