טבעות אירוסין בעיצוב אישי

ziv-or-jewelry   ||   23 בנובמבר 2021

טבעת אירוסין היא הטבעת הראשונה שמאחדת את הגבר והאישה היא מסמלת איחוד וצפייה לעתיד, יש בה הרבה עומק ולכן בחירה בטבעת אירוסין מלווה לה הרבה מחשבה ויצירתיות. היום יש היצע מרשים ביותר של טבעות אירוסין בשלל סגנונות ועיצובים. אך לעיתים מתעוררת התחושה שמדובר אולי במוצר כאילו יצא מפס ייצור, מה שאומר שאת אותה הטבעת בדיוק עונדות מספר רב של נשים.

אם אתם, בעיקר הגברים תרצו להימנע ממקרה כזה ולהעניק לבחירת לבכם את הטבעת אירוסין המקורית ביותר שניתן, יש לפנות למעצב של תכשיטים שיכין עבורכם את הטבעת המקורית ביותר שתתאים לסגנונן של בחירות הלב שלכן וגם לפי טעמכם האישי והתקציב הכספי שעומד לרשותכם.

טבעות אירוסין בעיצוב אישי בטעמה של כל אישה

אין ספק כי טבעות אירוסין מוערכות מאוד, לא רק בכסף אלא גם מההיבט הסנטימנטלי שהן מספקות. אישה שתקבל טבעת אירוסין תתרגש מאוד והטבעת תיזכר לה לעולם ועד כזיכרון מתוק ורומנטי. כל שכן שיהיה מדובר בטבעת בעיצוב שהוא אישי ומיועד רק לה ואין אותו לאף אישה אחרת, אז היא תשמור את הטבעת קרוב לליבה ותענוד אותה גם לאחר כמה שנות נישואין.
היום ניתן לעצב את הטבעת בדיוק על פי הדרישות של כל אחד, תכשיט שמותאם רק לאישה הספציפית על פי מספר קריטריונים כמו: גוון עור, גודל אצבעות, טעם בסגנון של אבנים, אופי ועוד.

איך לקבל השראה

נשים רבות יתקשו להסביר מה בדיוק הן רוצות, גם אם תשאלו אותן. לכן מומלץ לגלוש ברשת, למצוא את האתרים הרלוונטיים ומשם לקבל גם השראה. רצוי להגיע עם כמה סקיצות של טבעת החלומות ובמידה ובתכשיט יהיו משולבות אבנים יקרות ערך, כמו יהלום לדוגמא, ניתן להוסיף לסקיצה את הצורה של האבן, את הגודל שלה, מידה של האצבע של הבחורה, ואת חומר הגלם שמעוניינים ליצור ממנו את הטבעת.
לאחר השלבים המוקדמים, ניתן לבנות את התכשיט על פי הנתונים, כל זאת באמצעות תוכנת המחשה, כך תקבלו תמונה מלאה של הטבעת. לאחר ההתרשמות, תמיד יהיה ניתן לדרוש שינויים כאלה ואחרים.

אפשרויות העיצוב

בכדי שהטבעת תקלע בדיוק לטעמה של המיועדת, יש מגוון של אפשרויות עיצוב שמתוכן יהיה ניתן לבחור את הטבעת שהכי מתאימה לאופי וסגנון האישה. קיימות טבעות אירוסין מזהב לבן, אדום או צהוב, את זה ניתן לבחור על ידי בדיקה של שאר התכשיטים שהיא נוהגת לענוד ולדעת מה עדיפותה. כמו כן, אפשר לשבץ יהלום במרכז הטבעת או מספר יהלומים קטנים או שילוב של יהלום מרכזי דומיננטי. אולי דווקא לאישה יותר יתאים אבני חן צבעוניות או אבן חן אחת מיוחדת.

עוד יהיה ניתן לבדוק מה הסגנון של האישה האם מדובר באישה שהסגנון שלה הוא וניטאג’י יותר או אולי היא מודרנית בסגנון שלה וכך לבחור את הטבעת המתאימה. ישנה אפשרות גם לבחור טבעת ‘סוליטר’ שזו טבעת שמוחזקת על ידי שיני זהב קטנות משולבות, ומדובר בטבעת איכותית מאוד. לכל טבעת מצורפת תעודה שמעידה על תכונותיה, על טיבה ועל האיכות והמפרט שלה, כך שכל אחד שקונה את הטבעת אירוסין יהיה שקט שיש בידו מוצר מהימן.

לסיכום

טבעת בעיצוב עצמי, תהיה מקורית וייחודית בהשוואה לכל טבעת אחרת, כזו שתזכה למחמאות ותשומת לב מכל מי שרואה אותה. אלה הן טבעות שמאחוריהן עומדת אמירה אישית והן מסמלות בעבור האישה דבר מה. גם אם יש איזושהי תמונה ברורה של הטבעת כן רצוי להיעזר במקורות השראה.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים