טבעות בעיצוב אישי

ziv-or-jewelry   ||   23 בנובמבר 2021

טבעת אירוסין היא הטבעת שלראשונה מאחדת בין הזוג ובעזרתה הם מפליגים יחד לעבר העתיד. ולכן חשוב שבבחירה של טבעת אירוסין תתלווה לא מעט יצירתיות. היום יש בשוק היצע מרשים של טבעות אירוסין בשלל סגנונות ועיצובים. אך לאחרונה יש תחושה בשל מגוון הרשתות, כאילו יצאו הטבעות מתוך פס ייצור, משמע שיש הרבה נשים שעונדות את אותו הסגנון. אם אתם, בעיקר הגברים תרצו להימנע ממקרה כזה ולהעניק לבחירות לבכם טבעות זהב מעוצבות ומקוריות ביותר שניתן, יש לפנות למעצב של תכשיטים בעיצוב אישי שיוצר טבעות יהלומים מעוצבות ומקוריות שיכין גם עבורכם את הטבעת המעניינת ביותר שתתאים לסגנונן של בחירות הלב שלכן וגם לפי טעמכם האישי והתקציב הכספי שעומד לרשותכם.

טבעות בעיצוב אישי בטעמה של כל אישה

טבעות אירוסין מוערכות מאוד, לא רק בכסף אלא גם מההיבט הסנטימנטלי שהן מספקות. אישה שתקבל טבעת אירוסין תתרגש מאוד והטבעת תיזכר לה לעולם ועד כזיכרון מתוק ורומנטי. כל שכן שיהיה מדובר בטבעת בעיצוב שהוא אישי ומיועד רק לה ואין אותו לאף אישה אחרת, אז היא תשמור את הטבעת קרוב לליבה ותענוד אותה גם לאחר כמה שנות נישואין. היום אפשר לעצב את הטבעת בדיוק על פי הרצונות של כל אחד, תכשיט שמותאם רק לאישה הספציפית על פי מספר קריטריונים כמו: גוון עור, גודל אצבעות, טעם בסגנון של אבנים, אופי ועוד.

השראה לטבעת אירוסין

נשים רבות לא תמיד יודעות איך היו רוצות שהטבעת שלהן תראה, גם את תעזו לשאול שאלה כזו. לכן אפשר לבדוק ברשת, למצוא את האתרים הרלוונטיים ומשם לקבל גם השראה. רצוי להגיע עם כמה דוגמאות ורעיונות של טבעת החלומות ובמידה ובתכשיט יהיו משולבות אבני חן, כמו עיצוב טבעות יהלום לדוגמא, ניתן להוסיף לדוגמא את הצורה של האבן, את הגודל שלה, מידה של האצבע של הבחורה, ואת חומר הגלם שמעוניינים ליצור ממנו את הטבעת. לאחר מכן ניתן ליצור את התכשיט על פי הנתונים, באמצעות תוכנת המחשה, כך תקבלו מודל של הטבעת עליו תוכלו לערוך שינויים.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים