טבעת אירוסין בעיצוב סוליטר

ziv-or-jewelry   ||   23 בנובמבר 2021

עוד לפני שאתם מתחילים לחפש את האולם הראוי לערוך בו את החתונה שלכם ולתהות את מי הייתם רוצים להזמין לחתונה המיועדת, רצוי יהיה שתרכשו את הטבעת האירוסין שהכלה לעתיד מצפה לקבל. מבחינתה של כל אישה טבעת אירוסין היא הצהרה על האהבה ועל הרצון של עתיד משותף יחד. אף אישה לא תוכל לעסוק באירוע של החתונה שלה לפני שתקבל את הטבעת האירוסין והצעת נישואין רומנטית שמתלווה לה. לכן חשוב שכל טבעת שתבחרו תהיה גם מותאמת לסגנונה של האישה ולאופי שלה. היום מגוון טבעות האירוסין הוא רחב ויש שלל של סגנונות וצורות של טבעות. במאמר לפניכם נחשוף את אחת האפשרויות שהיא טבעת אירוסין קלאסית המכונה גם, טבעת אירוסין סוליטר.

טבעת סוליטר

ובכן, טבעת אירוסין זו טבעת בעלת מראה בעיקר קלאסי, המראה שלה מוד מרשים ואטרקטיבי והיא נשמרת לשנים ארוכות. היא בעלת חזות עדינה במיוחד ללא עיטורים ועיצובים, אך מה שכן מייחד את הטבעת הזו הוא היהלום המרכזי שעוטר אתה והופך אותה לקסומה ואצילית. לרוב טבעות אלו מגיעות בזהב לבן אך זה עשוי להשתנות בהתאם לטעמה האישי של כל בחורה, שאולי היו מעדיפות זהב צהוב. בשנים האחרונות אפשר לראות הוספה של כמה יהלומים קטנים וזעירים שמתווספים ליהלום המרכזי וחגים סביבו מה שהופך אותה ליפה הרבה יותר.

טבעת יהלום סוליטר

הדגש בטבעות סוליטר יהלום זה חוסר התפשרות על אבן היהלום. היהלום הוא מה שמקנה לטבעת את האופי והמיוחדות ולא מתפשרים על הגודל, הצורה והאיכות שלו. במידה ורוצים להוזיל בעלות הטבעת ניתן לבקש חישוק דק יותר, אך יהלום סוליטר מוכרח לעמוד בכל הקריטריונים שלו כמו גוון, צחיחות וקראט. בנוסף, חשוב לזכור שכל טבעת יהלום מגיעה עם תעודה גמולוגית שמבטיחה את איכות היהלומים ומציינת את המפרט ואת המשקל של היהלום כפי שנמדד במעבדה מהימנה מה שמקנה לכם בטיחות לגבי איכותה של הטבעת. עוד כדאי לוודא בעת רכישת הטבעת שהיא מגיעה עם תעודת אחראיות.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים