כלה בסטייל 2022

ziv-or-jewelry   ||   10 בדצמבר 2021

זוגות העומדים בפני חתונה, צמאים לשמוע עוד ועוד רעיונות ומתעניינים בטרנדים הכי עכשוויים, הרי השנה היא 2022 ויש להוכיח התמצאות במגמות שונות. כל שנה הטרנדים מתחלפים בכל הנוגע לעיצוב שמלת כלה, טבעת נישואין, מסיבה תואמת את רוח התקופה, וככלל, לא רוצים להידמות לאף זוג אחר, הייחודיות היא שנותנת את הטון.

שמלה שובבה, צנועה או אולי חליפת מכנסיים?

בשנת 2022 מבחר ענק של שמלות כלה טרנדיות. שמלות חושפניות יותר ואף שקופות או חצי שקופות. שמלת כלה עם שרוולים נפוחים ומרשימים במיוחד, שמלת כלה פרובוקטיבית המושכת תשומת לב רבה או שמלה צנועה וסולידית. כמו כן, לא חייבים לבחור דווקא בשמלה, יש נועזות המעדיפות חליפה במקום שמלה.

כל כלה היא מיוחדת

כל כלה וטעמה היא. כמו כן לא כולן תהיינה מוכנות לרכוש שמלת כלה קלאסית בצבע לבן, ישנם גם צבעים אחרים. חשוב שהשמלה תהיה מעוצבת על ידי מעצבים הבקיאים בכל הטרנדים האחרונים, ושיוכל להתאים את השמלה במיוחד למבנה הגוף של הכלה, ואף להמליץ על סגנון ההולם את אופייה. בסופו של דבר שמלות כלה הן גולת הכותרת בערב משמח זה, ואותן האורחים יזכרו יותר מכל.

טבעת נישואין? חייבת להיות מעלפת!

אמנם שמלת כלה היא שתיזכר יותר מכל, אולם טבעת נישואין לא פחות חשובה. כדאי להשקיע בעיצוב, סגנון, בחירת חומר הגלם, וכמובן, טבעת אירוסין חייבת לקלוע לטעמה של הכלה. זוהי מעין הצהרה לעתיד לבוא, חשוב שתהיה יוקרתית, עשויה מזהב לבן או זהב צהוב, משובצת ביהלומים מובחרים ואיכותיים.

חנות תכשיטים מובילה

כמו כן, המלצה – לאתר חנות תכשיטים בעלת שם, הידועה כאמינה, כזו אשר עוקבת אחר הטרנדים החדשים ביותר בכל הנוגע לעיצוב טבעת אירוסין ונישואין, בית עסק אשר משבץ את כל האבנים היקרות בעצמו. והמחיר? טבעת נישואין אמנם איננה זולה, אולם בהחלט ניתן למצוא אותן במחירים אטרקטיביים, המאפשרים לזוגות צעירים, גם להתקשט במוצר יוקרתי, נוצץ ומרשים, וגם לא לפשוט את הרגל.

חתונה בשנת 2022

בשנת 2022 אמנם הטרנד של חתונות צנועות עם מעט מוזמנים, במקום קסום בלב הטבע, עדיין לא איבד מזוהרו. אולם המגמה השתנתה, החתונות בומבסטיות יותר, לפאר ולהדר תפקיד חשוב, לא מעט אנשים בוחרים להזמין מאות אורחים ומשקיעים כסף רב במנות גורמה טעימות וייחודיות. זהו טקס לכל דבר, ואירוע שלא ישכח לעולם, גם לשני בני הזוג וגם לאורחים. מאורע שהוא חד פעמי יום החתונה הוא מרגש במיוחד, וישנם אף ששוכרים את שירותיהן של מפיקי חתונות, אלה הן חתונות גרנדיוזיות יותר משופעות באטרקציות. הזוגות הצעירים צריכים לבחור אירוע בהתאם לאופיים, בהתאם למה שהם רוצים לשדר, זוהי מעין תעודת הזהות של שניהם. החשוב מכל – אירוע שיעבור חלק, שיהווה זיכרון נעים לבני הזוג למשך כל ימי חייהם. מחמאות מהאורחים לעולם לא יזיקו.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים