מחיר טבעת יהלום

ziv-or-jewelry   ||   23 בנובמבר 2021

ברור לכל שתכשיט משובץ אבני חן ואבנים יקרות, כמו טבעת יהלום 3 קראט מחירה יהיה יקר ואולי אחד הדברים היקרים שקניתם עד כה. בין אם זו טבעת אירוסין לבחירת לבכם או אישה שקונה עבורה תכשיט כדי להתפנק. למחיר טבעת יהלום יש כמה קריטריונים על פיהם ניתן גם להעריך את עלותה של הטבעת.

התכונות על פיהן מודדים מחיר של יהלום

יהלומים לעולם אינם זהים אחד לשני, הם תמיד נבדלים במשקל שלהם, באיכות ובגוון.
צבע – קביעת מחיר יהלום 2 קראט או מחיר יהלום 1 קראט נמדד לפי הגוון והצבע. יהלום שאותו מלקטים מתוך האדמה מגיע בכמה גוונים שונים. לאחר מכן, הוא עובר תהליך של ליטוש, ואחר כך גמולוג מומחה מעריך את צבע היהלום ומסמן אותה, לדוג’ צבע יהלום צהוב מחירו זול יותר. הבדיקה נערכת לפי רמת הבהירות שלהם, עד כמה הם כהים ומה מידת עומק הצבע.
ניקיון – לכל יהלום יש גם כזה א אחר. רמת הניקיון שלו היא גם תקבע את הערך שלו. דרגת ניקיון גבוהה תעלה את הניקוד. יהלומנים, מנקים את היהלום כדי שיהיה כמה שיותר נטול פגמים ועל מנת שדרגת הניקיון תהיה גבוהה. ביהלומים גדולים, הפגמים יהיו בולטים הרבה יותר וכשמדובר ביהלומים זעירים אותם משבצים בתוך תכשיטים, אי אפשר להבחין בפגם.
חיתוך – באמצעות חיתוך של היהלום, אפשר לקבוע את גודל הנצנוץ שלו. כמובן ככל שהוא מנצנץ יותר הוא יהיה מעורך יותר, ליטוש, מתבצע על פי פרמטר של פרופורציות, של עומק, סימטריה ופוליש.
משקל – על מנת לקבוע את הערך של היהלום רצוי לשקול אותו. ככל שהמשקל גבוה יותר הערך הכספי יהיה גבוה יותר. המשקל נקבע לפי קראט ולפי נקודות, כשקראט אחד הערך שלו הוא כמאה נקודות.

תעודה גמולוגית

טבעת יהלומים מחירה לא זול אך היא וודאי מצדיקה כל מטרה לשמה היא נועדה. כשרוכשים תכשיט שעשוי מיהלום, רצוי לבקש מהמוכר תעודה גמולוגית, שהיא הוכחה לכך שרכשתם טבעת או כל תכשיט אחר שהוא איכותי ושהיהלומים נבדקו במעבדה אמינה ומהימנה. למידע נוסף וליצירת קשר > לחצו כאן

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים