סוגי היהלומים הקיימים בשוק

ziv-or-jewelry   ||   30 בנובמבר 2021

בחירת טבעת אירוסין היא אחת המשימות המורכבות יותר בכל הטקס, נכון שיש גם לחשוב על טקס מושקע, כזה שיפתיע את בת הזוג וישאיר אותה ללא מילים, אך גם לטבעת יש משמעות רבה ועליה להיבחר בקפידה בצורה שתתאים בצורה מיטבית לסגנון של הכלה המיועדת ולאופייה. חשוב לזכור כי לכל אישה יש סגנון ייחודי משלה וכל אחת אוהבת מראה מסוים, ישנן נשים שאוהבות דווקא את המראה הנועז והמגושם, בעוד נשים רבות יעדיפו טבעת פשוטה ועדינה, כזאת בעלת יהלום קטן אך עם עיצוב מיוחד ומרשים.

אז איך צולחים את המשימה ועל מה כדאי לשים דגש בעת הבחירה?

ראשית, עליכם להכיר את הסוגים הקיימים בשוק ואת העיצובים. זאת תוכלו לבצע על ידי עיון בקטלוגים שונים של טבעות אירוסין או באתרי אינטרנט שונים כדי לדעת לפני מה אתם עומדים. בעת ביצוע “שיעורי הבית” תוכלו להכיר את הדגמים, אך היהלומים, את צבעי הזהב ואת העיצובים הקיימים בשוק. לאחר הכרה של הסוגים ובחינת הדברים, תוכלו לגשת לחנויות המציעות את הדגמים שאתם אוהבים ופשוט להתחיל לבחור.

שנית, הכירו את סוגי היהלומים הקיימים בשוק

יש שני סוגי יהלומים השונים זה מזה מבחינת מחיר ומבחינת איכותיות, כך שחשוב שתכירו אותם מקרוב דקה לפני שאתם בוחרים טבעת יהלום. הסוג הראשון הוא – יהלום בדירוג ניקיון VS והסוג השני הוא יהלום בדירוג ניקיון SI. כמובן שיש הבדלים בין השניים מבחינת מחיר ואיכות היהלום וההבדל העיקרי והמשמעותי הוא בעיקר במחיר שיכול להיות הבדל של אלפי שקלים. נסביר: ההבדל בין השניים הוא באיכות היהלום ותכונותיו. ביהלומים SI ניתן לראות פגמים בתוכו, אך חשוב לציין כי הפגמים הם פנימיים ואינם נראים לעין, אלה רק על ידי התבוננות עם מכשור מיוחד, לעומת זאת יהלומים ברמת – VS הם הרבה יותר נקיים כלפי פנים ואין בהם כלל פגמים פנימיים ומן הסתם שהם יהיו נוצצים יותר מהסוג השני.

השפעת גודל היהלומים על המחיר

מעבר לעניין ניקיון היהלום, כמובן שגם גודלן משחק תפקיד חשוב ויכו להשפיע רבות על המחיר שלו. בטבעות אירוסין בדרך כלל בוחרים טבעת עם יהלום אחד מרשים בגודל הרצוי, אך יש כאלה שדווקא מעדיפים לשבץ כמה יהלומים כדי שהטבעת תהיה יפה ונוצצת, אך כמובן על פי שיקול דעתכם.

העיצוב

גם העיצוב הוא פרמטר חשוב וככל שהעיצוב יהיה מושקע יותר ומקורי, כך המחיר של הטבעת מן הסתם יהיה גבוהה יותר. לכן, בכל תהליך הבחירה יש לבחור את העיצוב המאפיין את בת הזוג שלכם, זאת תוכלו לדעת על ידי בחינה של התכשיטים שהיא עונת ביום יום עליה או להיעזר בחברתה הטובה של הכלה או בבת משפחתה שוודאי הן ישמחו להתלוות אליכם למסע הרכישה.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים