איפה לקנות טבעת אירוסין

ziv-or-jewelry   ||   1 בדצמבר 2021

אין ספק כי רכישת טבעת אירוסין מהווה רגע מרגש בחיים. הרכישה מעידה על כך שסוף סוף מצאתם את האחת שלכם, ואתם מעוניינים להעניק טבעת מיוחדת ויוקרתית לאותה אשה אתה אתם עומדים לבלות שנים רבות, ולעיתים- למשך כל החיים. ההיצע של טבעות אירוסין הקיימות בשוק הוא עצום, וניתן למצוא מגוון רחב של טבעות אשר יוכלו להתאים לכל אחד ולכל טעם אישי. עם זאת, חשוב להבין כי יש לבחור בקפידה את המקום ממנו קונים את הטבעת, על מנת לקבל תמורה מלאה עבור הסכום הלא זניח שאתם עומדים להשקיע.

רכישה מן היצרן

הכלל הראשון, ואולי החשוב ביותר ברכישת טבעות אירוסין ותכשיטים יקרים אחרים, הינו לנסות לרכוש תכשיט שעבר כמה שפחות ידיים עד שהוא הגיע אליכם. מומלץ להמעיט במתווכים, ולבחור בחנות אשר משבצת בעצמה את היהלומים ואת אבני החן התכשיטים. כך, ניתן לקבל תכשיט באיכות גבוהה מאוד, ועם זאת- לשלם על כך הרבה פחות כסף, כיוון שתכשיט שעבר פחות ידיים בדרך אליכם לא ידרוש מכם לכסות גם את ההוצאות של החנויות והמתווכים.

מחיר טבעת אירוסין

רכישת טבעת אירוסין אינה פשוטה לאיש מבחינה כלכלית. מדובר בהוצאה גדולה למדי, שיכולה להגיע בקלות לכדי אלפי שקלים. כצרכנים, באופן טבעי יש לכולנו נטייה לנסות לבדוק כיצד ניתן להוריד את המחיר, ולרכוש טבעת זולה יותר. עם זאת, חשוב מאוד שלא להתפתות להצעות מחיר זולות באופן חריג מן המחיר הממוצע בשוק. אין ספק כי זהב ויהלומים הינם חומרי גלם איכותיים, יפים ועמידים- ומחירם בהתאם. אמנם יש טווח מחירים מסויים, אבל הגבול התחתון שלו לא יכול להיות נמוך מדי, כיוון שמחיר החומרים עצמם הינו גבוה. לכן, אם תרצו לשלם פחות- אתם גם תקבלו פחות. אם תיתקלו בהצעת מחיר זולה באופן מחשיד, ייתכן שמדובר בזיוף ושאתם עומדים להתאכזב קשות מן הטבעת שתקבלו. בעת חיפוש אחר הטבעת המושלמת, חשוב לזכור כי למרות שמדובר בסכום גדול, זוהי הוצאה חד פעמית אשר תוכל לספק לכם טבעת יפהפייה וסמלית, אשר תזכיר לכם את האירוע המיוחד לאורך שנים ארוכות.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים