מציאת מידת טבעת אירוסין

ziv-or-jewelry   ||   1 בדצמבר 2021

רכישת טבעת אירוסין, היא ללא ספק אחת הרכישות החשובות טרם ההצעה המרגשת, ונראה כי זאת הרכישה הפותחת את הפרק המרגש בחייכם. רכישת טבעת אירוסין, היא לא עניין של מה בכך, והיא דורשת השקעה ובחינת דגמים מסוימים עד לבחירת הדגם המושלם עבור המיועדת. במהלך הבחירה, לעיתים גברים נתקלים בקשיים שונים, הן מבחינת בחירת הדגם, הצבע, המידה הנכונה, הסגנון ועוד פרמטרים שונים.

אז איך בוחרים ועל מה חשוב לשים דגש?

דבר ראשון תמיד תוכלו להיעזר בחברות או בבני המשפחה של הכלה המיועדת, רק בחרו רק באנשים שתוכלו לסמוך עליהם, גם מבחינת טעם הזהה לכלה המיועדת וגם שישמרו בסוד את עניין ההצעה כדי שהכלה תופתע. בעזרת אנשים אלו, תוכלו לדעת מהו הסגנון של הכלה, האם היא אוהבת מראה עדין וסולידי, אולי היא אוהבת סגנון מגושם, אילו צבעי זהב היא אוהבת וכך הלאה. אם תרצו לבחור לבצע את הבחירה לבדכם, תוכלו להיעזר בסגנון התכשיטים שהיא עונדת ובכך לראות את הסגנון האהוב עליה.

סוגים רבים של טבעות אירוסין

בתחום טבעות אירוסין, ניתן למצוא מגוון רב של סוגים החל מצבעי זהב שונים במספר קראט שונה אחד מהשני, ישנן טבעות יהלום בגדלים שונים בהן היהלום בולט כלפי חוץ. ישנן טבעות בהן היהלום הוא כלפי פנים, ישנה אפשרות לשיבוץ מספר יהלומים ועוד סוגים שונים ומגוונים של טבעות אירוסין.
החוכמה היא לדעת לבחור אותן גם על פי המראה המיוחד שלהן וגם להתאים את הסגנון לפי אופי הכלה המיועדת, שזוהי משימה די מורכבת, אך אם ההשקעה הנכונה –הכל אפשרי.

מה לגבי מידת טבעת?

אחד הדברים המורכבים יותר בבחירת הטבעת, היא בחירת המידה, שהרי ישנם סוגים רבים של גדלים, ומצד אחד חשוב שהטבעת לא תהיה גדולה מידי ולא קטנה ולוחצת. לכן, על מנת לוודא כי בחרתם את המידה הנכונה, תוכלו לקחת טבעת קיימת של הכלה לעתיד, כמובן ללא ידיעתה ולבקש את המידה הקיימת. בכל מקרה, קחו בחשבון שתמיד ניתן להצר את הטבעת לגודל הרצוי, לכן קחו תמיד מידה גדולה יותר.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים