טבעת אירוסין עם יהלום ורוד

ziv-or-jewelry   ||   23 בנובמבר 2021

כל מי שהזדמן לו לנסות להבין את עולם התכשיטים בכלל והעולם של טבעות ארוסין בפרט לבטח יודע שאחד מהמרכיבים החשובים ביותר בתחום זה הוא היהלומים. כיום קיימים סוגים שונים של יהלומים הנבדלים זה מזה במראה הסופי שלהם או בדרך החיתוך והליטוש שלהם, כמו גם באופן העבודה של מעצב התכשיטים איתם.

כאשר מבינים, גם באופן חלקי איך עובד הנושא של עיצוב תכשיטים קל יותר לבחור את הטבעת המתאימה והנכונה ביותר. למרות שהמחשבה האינטואיטיבית על תכשיטים קשורה לאלה שהם לבנים, שקופים ומבריקים – הרי שכיום ישנם לא מעט סוגים של יהלומים צבעוניים שהופכים כל תכשיט למיוחד מאד.

היהלומים הצבעוניים הטבעיים נחשבים לנדירים מאוד ומהווים לא יותר מ- 1% מסך היהלומים בעולם. השאר הם היהלומים הלבנים המוכרים והנפוצים, בעיקר בתחום של עיצוב טבעות אירוסים. היהלומים העשויים מצבע אחד דומיננטי נחשבים ליקרים מאוד כמו למשל יהלום ורוד או יהלום כחול.

המחירים של יהלומים אלה יהיו גבוהים מאוד בעוד יהלומים הכוללים יותר מצבע אחד (כמו למשל יהלום בגוון כתום צהוב, או יהלום ירקרק כחול) יהיו באופן משמעותי זולים יותר. כל יהלום, בין אם הוא לבן ושקוף או שהוא בעל צבע כלשהו עובר דירוג על ידי גמולוג מוסמך על מנת לקבוע את הדרגה שלו וכך יכולות להיקבע אפשרויות העיצוב המתאימות לו.

למה לבחור טבעת אירוסין עם יהלום ורוד או צבעוני?

להחלטה זו עשויים להיות כמה וכמה שיקולים. הראשון – יופי ומקוריות. לא הרבה אנשים מודעים לאפשרות של עיצוב תכשיטים בכלל ויהלומים בפרט בצבעים שונים ומגוונים. כך אפשר לעצב תכשיט באופן אישי על פי הטעם וההעדפות של מי שמעצב או מי שאמור לקבל במתנה את התכשיט.

כאשר מדובר על טבעת אירוסים אין ספק שתוספת של צבע עשויה לשדרג לאין שיעור את המראה הכללי של הטבעת וכך היא תהפוך להיות בלתי צפויה ומפתיעה בעיצוב שלה. הצבע הוורוד לא יהיה חזק או דומיננטי ובעצם יוסיף נגיעה קלה של גוון – מה שיוליד עיצוב מרהיב אך עם זאת עדין ומיוחד במינו.

מכיוון שעל פי ההנחיות של הרבנות היהודית לא ניתן לקדש מתחת לחופה עם טבעת שיש בה אבן חן או יהלום, הרי שבחירה של טבעת אירוסין עם יהלום היא תהיה הבחירה הכדאית ביותר. כך אפשר יהיה לענוד לאחר החתונה גם את טבעת הנישואין וגם את טבעת האירוסין המיוחדת. היהלום הוורוד יהווה עיטור שלא מותר בטבעת הנישואין וכך תהפוך טבעת האירוסין לייחודית, צבעונית וכזאת שלא רואים בכל מקום או על האצבע של כל כלה.

השימוש ביהלומים צבעוניים נכנס לשימוש בשנים האחרונות וכעת זוגות צעירים רבים מעוניינים ברכישה של טבעות ארוסין המשולבות ביהלומים צבעוניים ו-וורודים בפרט. כך הם יודעים שהטבעת שברשותם לא תהיה כזאת שאפשר לראות במקומות רבים ומי שקיבל את הטבעת יוכל לענוד אותה בגאון, בשמחה גדולה ובאהבה עצומה.

בטבעת תהפוך גם למוקד של שאלות אודות הצבע הייחודי וכמובן להעלאת המודעות לאופן השימוש ביהלומים הצבעוניים בעולם העיצוב של טבעות אירוסים בפרט ותכשיטים שונים בכלל. את היהלומים ניתן לשלב בכל סוג של תכשיט.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים