רעיונות מקוריים להצעת נישואין

ziv-or-jewelry   ||   1 בדצמבר 2021

הצעת נישואין היא ללא ספק מרגשת וטומנת בחובה היערכות מוקדמת ובחירת אטרקציה מיוחדת. את הצעת הנישואין ניתן לבצע בכל מקום, אם זה באוויר, בים וביבשה. כיום, יש לא מעט אפשרויות וזאת תודות לספקים הרבים אשר מציעים מגוון לוקיישנים מאתגרים לערוך הצעות נישואין בלתי נשכחות. כמובן שעליכם לבחור באטרקציה המתאימה בקפידה לאופי בת הזוג ולתחביביה, כך היא תהנה כמה שיותר. דקה לפני שאתם מתחילים לתכנון את כל הכיף הזה, חשוב לשמור את ההצעה בסוד ובטח שלא לסמוך על חברותיה של הכלה העתידית, הרי בנות הן בנות וקשה להן לשמור סוד! אז מה האופציות? מה כדאי? אנחנו כאן כדי להכיר לכם מגוון אטרקציות קסומות שישדרגו לכם את הצעת הנישואין ויקרבו אתכם לצמד המילים – I DO.

הצעות נישואין בים

הצעות נישואין במים, הן ללא ספק מרגשות ושונות מהסטנדרט המקובל. תוכלו לבחור מבין שתי האופציות: האחת היא הצעת נישואין על גבי יאכטה מפנקת והשנייה היא הצעה נישואין בצלילה מתחת למים. בשתי האפיות הללו, תוכלו לחוש את הבריזה של חוף הים וליהנות ממגוון רב של פינוקים אותו מציעים בעל האטרקציות, אם זה שלט מיוחד, בקבוק יין, ארוחה רומנטית ושלל פינוקים אחרים. לרשותכם, מגוון רב של יאכטות מפנקות בגדלים שונים, כך שתוכלו בלב ים לשלוף טבעת נישואין מעוצבת ולכרוע ברך. לעומת זאת, בצלילה תוכלו לצלם את ההצעה וליהנות גם מצלילה מפנקת על הדרך.

הצעת נישואין ביבשה

בקטגוריה זאת נראה כי יש לא מעט אופציות בפניכם, אם זה הצעה על חוף הים עם שלט ענק, הצעת נישואין בצימר מפנק הכולל מגוון רב של פינוקים, בארוחה רומנטית במסעדה יוקרתית, הצעת נישואין במלון יוקרתי, בבית עם שף צמוד שיבשל לכם מאכלי גורמה, בספא מפנק הכולל מסאג’ ושלל רב של פינוקים, בחיק הטבע בטיול קסום, בטיולי קרוואנים, בבר או מועדון אהוב ועוד מגוון רב של אפשרויות. כמו כן, תוכלו לבחור לוקיישן מעניין, לדוגמא במקום שבו הכרתם או במקום החביב עליכם ועוד. כמובן גם שכדאי לתעד את הרגעים הקסומים האלה וליצור מהם לאחר החתונה תמונות לבית שתקימו ביחד ושינציחו את אהבתכם.

הצעת נישואין באוויר

הצעת נישואין באוויר היא ללא ספק מיוחדת ביותר, הכי לא בכל יום יוצא לנו להיות באוויר. בקטגוריה זאת האופציות הן רבות ותוכלו לבחור מבניהם, למרות שדי קשה להחליט. אז בואו נראה מהן האופציות: הצעת נישואין בטרקטורון מעופף, בכדור פורח, במסוק, במטוס קטן בטיסה בשמי הארץ, במצנח רחיפה ועוד מגוון רב של אפשרויות. כמובן שתוכלו לשדרג את ההצעה במבחר רב של פינוקים, אם זה שלט מקורי, ארוחה מפנקת, בקבוק יין, שוקולדים, פרחים ועוד פינוקים רבים. אם כך, נראה שיש לא מעט אופציות לחוות את הצעת הנישואין, אך כמובן תוכלו לבחור בלוקיישן שאהוב על בת זוגכם וכמובן להיצמד לתקציב מסוים על מנת שלא תלכו לאיבוד בשפע הרב.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים