שאלות נפוצות לפני רכישת טבעת אירוסין

ziv-or-jewelry   ||   1 בדצמבר 2021

רכישת טבעת אירוסין, היא לא עניין של מה בכך, היא דורשת בחירה קפדנית ושימת לב על כל פרט ופרט, על מנת לבחור טבעת אשר מתאימה בקפידה לסגנון בת הזוג ואולי גם תשפיע על החלטת בת הזוג, טוב לא תמיד! כאשר רוכשים טבעת אירוסין, לרוב עולות שאלות רבות הקשורות לעיצוב, תקציב, איפה לרכוש ועוד. אנו כאן כדי לענות לכם על השאלות שעלולות לצוץ לכם טרם הרכישה המאתגרת.

כיצד נראית טבעת אירוסין?

ראשית, חשוב לעשות הפרדה בין טבעת נישואין לטבעת אירוסין. למעשה, מדובר בשתי טבעות השונות זו מזו. טבעת אירוסין היא טבעת אותה מעניקים בהצעה המרגשת, ואין כללים הלכתיים לגביה. לעומת זאת, טבעת נישואין על פי ההלכה חייבת להיות עגולה ועשויה מקשה אחת.

האם היא חייבת להכיל יהלום?

לרוב, טבעות אירוסים הן אותם טבעות אשר מגיעות עם יהלום בכוסית בגדלים שונים. כמובן שלא חובה לרכוש טבעת עם יהלום, אך ניתן לבחור גם אבני חן יותר כגון: ספיר, ברקת, רובי ועוד . לגבי גודל היהלום, זהו כבר תקציב אישי שלכם וככל שהיהלום יהיה גדול ואיכותי יותר, כך שהוא יעלה יותר.

מה התקציב הסטנדרטי לטבעת?

אין תקציב סטנדרטי לגבי טבעת אירוסין, בגדול מחירם יכול לנוע בין מאות שקלים לבין אלפי שקלים, הכל תלוי במשקל הזהב וביהלומים המשובצים בה. במקרים אלו, על מנת שלא ללכת לאיבוד מרוב ההיצע הרב, כדאי להגדיר תקציב מראש, כל אחד על פי היכולות שלו ולרכוש טבעת בתקציב שבחרתם.

מה לגבי מידת הטבעת?

בזיו אור, אנו יודעים להעריך את גודל הטבעת. במקרים בהם יש לצורך להקטין או להגדיל לאחר הקניה אנו עושים זאת באופן המקצועי ביותר ובשמחה עבור לקוחותינו. על מנת להיות בטוחים כי רכשתם טבעת במידה הנכונה, תוכלו לקחת טבעת ישנה של בת זוגכם ולהביא אותה בעת הרכישה, כך תוכלו לרכוש טבעת במידה הנכונה. לצורך כך, תוכלו להיעזר בחברותיה של הכלה העתידית או בבנות משפחתה, אך רק אם הן יודעות לשמור סוד.

אילו צבעי זהב קיימים?

ישנם סוגים שונים של זהב, יש זהב לבן, רוז גולד, צהוב והוא מגיע בקראט. כמובן שלצורך בחירה נכונה תוכלו להיוועץ באנשי המקצוע בזיו אור אשר עוסקים בתחום והם יוכלו להראות לכם את גווני הזהב הקיימים. כך תוכלו לבחור את צבע הצהב שמתאים לכם. על מנת להיות בטוחים בצבע, תוכלו לראות אילו תכשיטים היא עונדת ובאיזה גוונים וכך לבחור.

מה לגבי עיצוב? איך תדעו מה היא אוהבת?

לכל אישה יש טעם ייחודי משלה אשר מעיד על אופייה. ישנן נשים עדינות אשר אוהבות את המראה העדין והפשוט יותר, ולעומת זאת ישנן נשים תוססות יותר אשר אוהבות מראה גרנדיוזי ונוצץ. תוכלו להחליט מה אופייה של האישה לה מיועדים התכשיטים ולהתאים לה את התכשיט המתאים לאופייה.

למידע נוסף התקשרו 073-7597200 או השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

    וואטסאפ צלצלו עכשיו לפרטים נוספים

    לשאלות על המוצר ופרטים נוספים

    או
    השאר/י פרטים וניצור עמך קשר

    רוצה לראות בעצמך את המבחר?

    יש לך עוד שאלות?

    כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים